כיכובו של שחקן הקולנוע השרמנטי, ג'ורג' קלוני, מצליחות ככל הנראה להשפיע על הצרכן הישראלי. לאחרונה התברר כי החברה, שהצליחה לכבוש את שוק הקפה הביתי עם הקפסולות, החליטה להציב לעצמה יעד נוסף בדמות השוק העסקי, וזאת באמצעות החטיבה העסקית שהוקמה בחברה לפני כשנה.



על פי הנתונים של נספרסו, עולה כי מחצית מצריכת הקפה מתבצעת מחוץ לבית; בעבודה, בבתי קפה ובמסעדות. עוד עולה כי מדי שנה נצרכות מחוץ לבית לא פחות מ־2.5 מיליארד כוסות קפה. בנספרסו הבינו כי קהל הלקוחות בשוק העסקי נאמד ב־330 אלף חברות וארגונים. מהחברה נמסר כי "המכונות של נספרסו לשוק המוסדי משלבות טכנולוגיה הכוללת מנגנון ניקוי עצמי אוטומטי וכיבוי והדלקה על פי תכנות המותאם לשעות העבודה". עוד נמסר כי בין לקוחותיה החדשים של החברה אפשר למצוא את מלונות דן, מלונות פתאל, מלונות אלרוב, מלון וולדורף ורשת ישרוטל. שיתוף הפעולה בין החברה לבתי המלון מתבטא באספקת מכונות קפה וקפסולות לחדר, מכונות לבר, למסעדת המלון, ללובי ולאולמות הכנסים.



כדי לפעול ביעילות מנצלת החברה את הניסיון של נספרסו העולמית, שפועלת במסגרת הסכמים ארוכי טווח עם רשתות יוקרה כמו הילטון, קמפינסקי, אקור וקלאב־מד. עוד מתברר כי החברה הצליחה להגיע להסכמים לשיתוף פעולה עם 17 חברות תעופה, ובראשן גם החברה הישראלית אל על.



רק לאחרונה חתמה נספרסו על הסכמי שיתופי פעולה עם המסעדות שבבעלות השף מאיר אדוני, שבמסגרתם יוגש תפריט מיוחד לקפה נספרסו במסעדות "כתית", "מזללה", "בלו סקיי" ו"לומינה". הסכם נוסף נחתם עם יובל בן נריה ממסעדת "טאיזו".



על פי נתוני החברה, כ־90% מהחברות בישראל מספקות קפה לעובדיהן ולמבקרים. כך למשל, רשת התכשיטים פאדני תגיש את הקפה של החברה ב־11 מסניפי הרשת. שיתופי פעולה נחתמו בין היתר עם אלייד, חברת האחזקות של צ'מפיון וניופאן.



יצוין כי מנכ"ל נספרסו ישראל הוא משה מרי, ועל פי הערכות, החברה מחזיקה ביותר ממחצית המכירות של שוק הקפה בישראל.