חוסיין דוואבשה, סב המשפחה שנרצחה בהצתת הבית בדומא, ממשיך לנסות לעזור לנכדו, אחמד, להתאושש מהטרגדיה שפקדה אותו, בה הוא איבד את אביו, אמו ואחיו הקטן. בריאיון לרשת ב', סיפר הסב, שבעצמו עדיין לא התאושש, על הקשיים לגדל את הנכד, ועל התשובות המתחמקות שלו כלפי אחמד, שעדיין לא יודע שמשפחתו נפגעה באירוע טרור, ולא בשריפה.

על תפיסתם של החשודים סיפר: "השב"כ הגיעו אלינו לפני כמה ימים וסיפרו לנו שהם הולכים להגיש כתב אישום. הם לא סיפרו לי על מה היתה החקירה. אני מבסוט עכשיו, לא מבסוט שמח, אלא מאושר מזה שמצאו משהו, ואני מקווה שימצאו את היתר. הם מאשימים בן אדם אחד, זה לא נכון, בטוח היו שם יותר. אני לא מאמין שאלה רק שני אנשים, טוב שתפסו את קצה החוט. ההרגשה הטובה היא שתפסו, כי עד עכשיו אמרו שלא יודעים כלום. סוף סוף הצליחו למצוא משהו.
"מההתחלה ידענו שזאת עבודה של החרדים היהודים. מההתחלה ידענו שנשרף הבית, ידענו שאלו יהודים. אני בשתיים ורבע כבר ידעתי שיש אסון, כי ראיתי אש עולה מהבית של הבת שלי. עד שהגעתי הם פונו לבית החולים בשכם ושם כולם יודעים מה קרה", סיפר הסב.
דוואבשה גם סיפר על ההתקדמות של אחמד:, שגם כן נפצע באירוע ואמר: "הוא משתפר פיזית, אבל נפשית קשה לו. הוא עם הרבה ילדים, משחקים עם ההורים שלהם, ורק אני משחק איתו. אני לא מוכן לספר לו את הדבר הזה. מי שרוצה לספר לו, אני לא מוכן. אמרתי לו רק שהיתה שריפה. הוא שואל הרבה שאלות. כל יום שאני לוקח אותו לגן נשבר לי הלב. למה הם עם ההורים ואני לא? מה הוא עשה להם? שיענו לי. מה אחמד עשה להם? אני לא חושב שזה יפסיק".