חוסיין דוואבשה, אבא של ריהאם שנרצחה עם בעלה סעד ועם בנה עלי בשריפה בביתם בכפר דומא לפני שישה חודשים, אמר ל"מעריב־השבוע" לאחר הגשת כתבי האישום: "גם כשלקח לכוחות הביטחון זמן לתפוס את הרוצחים, בסוף הם מגיעים רק לאדם אחד ורוצח אחד". 
 
"אני לא מאמין שהיה אדם אחד שביצע את הפיגוע הזה", הוסיף דוואבשה. "המתנחלים יוצאים אלינו בדרך כלל בחבורות. אני רוצה להאמין שיש צדק בישראל, אני מקווה מאוד שיגיעו ליתר הרוצחים ויביאו אותם למשפט, אחרת משפחתי, שנרצחה על לא עוול בכפה, לא תנוח בקברה. אני אמתין בסבלנות עד סוף המשפט כדי לבדוק איך הם מתנהגים לרוצחי משפחתי. שום דבר לא יחזיר את בני המשפחה שלי לחיים, אבל זה בעיני נחמה, אף שהיא באה באיחור". 
דוואבשה הוסיף כי "בעיני המבחן של שלטונות ישראל אם הם יהרסו את ביתם של מבצעי הפיגוע כפי שהם עושים לפלסטינים".
 

בעניין נכדו אחמד, שמאושפז ומטופל בבית חולים תל השומר, אמר דוואבשה: "הוא כל הזמן עובר ניתוחים. מגיעים אלינו הרבה מבקרים, גם ישראלים וגם פלסטינים לעמוד לצד המשפחה, זה מחזק אותנו. אני לא יודע מה להגיד לאחמד, שכל הזמן שואל אותי על הוריו ועל אחיו הקטן עלי. הוא ביקש ממני לאסוף את המתנות שמגיעות אליו ממבקרים ולהביא אותם לאחיו עלי, כדי שישחק איתן עד שהוא ישוחרר מבית החולים ויצטרף אליו. אנחנו לא רוצים לספר לו על הטרגדיה הנוראית שעברנו. זה עלול לדרדר את המצב הרפואי שלו, זה מה שאמרו לנו הרופאים". דוואבשה הוסיף: " כל יום מחדש אני מרגיש שדוקרים אותי אלף פעם. אני מרגיש דקירות כשנכדי שואל אותי לשלום הוריו, לשלום אחיו. אני מאמין שיגיע הזמן ונספר לו על מה שאירע, אף שאני לא רואה את עצמי מספר על כך בעצמי".