זוכרים שקראתם כאן על הקשר המשותף של נטלי עטיה ואחת מהנשים המפורסמות ביותר בעולם - מדונה? אז מתברר שהקשר של יוצאת "האח הגדול" והבויפרנד שלה בשבועות האחרונים (או "האקס של מדונה"), איש העסקים האנגלי מארק שימל, כבר מוכנים להיחשף בפני אנשי הביצה המקומית.



איציק זוהר, הסוג-של-אקס-של עטיה, קולט את זה? כי הדוגמנית שאיתה בילית בשנה שעברה (ואז לא. ואז כן. ואז לא) שדרגה את עצמה למיליארדר שהיה בעברו שותף של נוחי דנקנר, גרוש פלוס, שהואיל בטובו להגיע עם בת הזוג שלו לאירוע נוצץ בתל אביב. העובדה שהאיוונט הנבחר היה הקרנה חגיגית של סרט מרגש על אחת הטרנסג'נדריות המתועדות הראשונות בעולם, קצת מוזרה, אבל מילא.


היא מרוצה, הוא פחות. נטלי עטיה מחייכת, מארק שימל בורח (צילומים: רפי דלויה)
 

טוב, אז פוזות גם לבד. עטיה

שימל את עטיה הספיקו לנפוש יחדיו בניו יורק ובשבוע שעבר  נהנו גם מחופשת סקי רומנטית בשוויץ -  שבה עטיה תעדה את השניים בתמונת נשיקה רומנטית. כעת, כנראה הבינה שהשלב הבא הוא מופע פומבי ראשון, כמו הקרנת הסרט "הנערה הדנית", בנוכחות הסופר דיויד אברסהוף, מחבר רב המכר עליו מתבסס הסרט. בשעה שבוגרת "האח הגדול" עשתה פוזות למצלמות ופיזרה חיוכים, שימל העדיף לברוח מהצלמים היישר לתוך האולם החשוך. 
 

מצד אחד, גילה גולדשטיין כובשת


מצד שני, גילה אלמגור מעוררת התפעלות


וגם גל אוחובסקי הגיע! עם הסופר דיויד אברסהוף


הבכורה החגיגית של הסרט הנוגע ללב, התקיימה במסגרת אירוע גיוס כספים לפסטיבל הקולנוע הגאה הבינלאומי בתל אביב. אך היא נערכה לא רק בנוכחות המעושר (שיכול היה לזרוק משהו לטובת אירוע הקולנוע הצבעוני), אלא עם צופים כמו עברי לידר ואסי לוי - שזכו לנשיקה מגילה גולדשטיין המלהיבה (שמוכרת כטרנסג'נדרית הראשונה בישראל). באולם ישבו גם הגילה הראשונה של עולם התאטרון המקומי - גילה אלמגור, גבי עמרני, גל אוחובסקי, ניצן הורוביץ ועוד שלל אושיות גאות אחרות. 


גילה חובבת את אסי לוי


גילה גם יודעת שעברי לידר מעריץ!

 
ניפגש אחר כך בסטריטס? לידר


אתנחתא קומית. גבי עמרני


ועוד אחת. מיכל שפירא