סרן ישי רוסלס, שנהרג אתמול בתאונת האימונים בבסיס צאלים בדרום, יובא למנוחות הלילה בשעה 01:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל, ובני המשפחה קוראים לציבור לבוא וללוות את בנם בדרכו האחרונה, מחשש שלא יגיעו מספיק אנשים למסע ההלוויה בשל השעה המאוחרת. מסע הלוויה צפוי לצאת מביתם שבבית מאיר בחצות.
בצהרים אישר הרמטכ״ל, גדי איזנקוט, לחזור ולבצע אימוני אש יבשתיים וזאת לאחר שהוגש התחקיר הפיקודי הראשוני. עוד החליט הרמטכ"ל כי כל ירי במרגמות 81 מ״מ, אותה פצצה שממנה נהרג סרן רוסלס, יתבצע פרטנית באישור מפקד זרוע היבשה. גורם בצה"ל מסר כי צוות המומחים וחקירת מצ״ח ממשיכים לתחקר את האירוע. 
הסרטון שהעלו חבריו של רוסלס לזכרו. צילום: לוחמי גדוד נצח יהודה
 
מתחקור ראשוני עולה כי ככל הנראה מדובר בטעות אנוש של אחד החיילים ויתכן כי מטרה לא הוזנה באופן נכון. לצד זה, במצ"ח והקצין הבודק שמונה לכך, יסיימו לחקור וכל אחד מהצדדים יכריע איך לטפל באירוע אם במישור המשמעתי או שמא אם יעלה חשד לרשלנות אז במישור הפלילי. 

רבים ספדו במהלך היום לחברם, המפקד סרן ישי רוסלס, קצין הנח"ל החרדי. רוסלס עלה לארץ עם משפחתו ממקסיקו ותחילה התגוררו בני המשפחה בהתיישבות כוכב יעקב בחבל בנימין. לאחרונה עברו בני המשפחה למושב בית מאיר. המשפחה עברה את הגיור כבר במקסיקו במטרה לעלות לישראל ולהתחבר לציונות והיהדות. 
סרן רוסלס היה בן בכור מבין חמישה אחים. חבריו ליחידה מספרים על חבר ומפקד יוצא דופן, תמיד חייכן תומך ומפקד למופת. חבריו ליחידה הפיצו היום סרט וידאו לזכרו מרגעיו האחרונים בו הוא נראה מאושר בחברת לוחמי הגדוד החרדי נצח יהודה. אחד מחבריו משה חיים ספד לו, ואמר: "ישי השאיר בי מלא זיכרונות טובים, מלא זיכרונות של צחוקים, זיכרונות של בדיחות ושטויות, כל פעם שנזכרתי בישי אני נזכרתי בצחוקים שהיו לנו. וככה אני אזכור אותו, כחבר שתמיד היה כיף להיות איתו , כחבר הזה שהכי כיף לסגור איתו שבת, כחבר הזה שהכי כיף להיות איתו בשמירה, כחבר הזה שהכי כיף לצאת איתו לים או לטיול, כחבר הזה שתמיד דואג לעשות שטויות כדי לשחרר את האווירה המתוחה, וככה אני וכולנו נזכור אותך ישי אהובי". 
גם דניאל לויטן, חבר נוסף של ישי, סיפר כי "ההלם לא נתפס, לא מחלחל. קמתי היום בבוקר ורציתי לחשוב שכל זה חלום". מיכל אודם אונגר, שמלווה את לוחמי נצח יהודה סיפרה עליו: "ישי, קצין-מ"מ מאיר פנים נעים הליכות. אדם שכולו חן וחיוך ועין טובה. מעולם לא שמעתי מילת תלונה מפיו. רק חיזוקים ללוחמים. ומעולם לא שמעתי מאף לוחם שלו מילת גנאי עליו".