בשורות משמחות: שיפור במצבו של עידו לזן, שנפצע באורח קשה בפיגוע בפאב "הסימטא" ברחוב דיזנגוף בתל אביב. בני משפחתו מלווים אותו ליווי צמוד ואחיו צחי, שהוא אב לילדה בת חמש, אמר ל"מעריב אונליין": "אנחנו נמצאים איתו או מחוץ לחדר שלו כל הזמן, אמרתי לבת שלי שהוא חולה והיא כותבת לו פתקי החלמה מהירה".



באתר הפייסבוק "עדכוני הדרום" הועלתה אתמול תמונה של עידו בה הוא נראה במצב טוב יותר. אחיו של לזן סיפר מיד לאחר הפיגוע כי צחי הגיע פצוע קשה ועבר סדרת ניתוחים: "אח שלי בחור בריא וחסון, מדריך כושר ובעוד חודשיים, אולי ארבעה חודשים, 'נפרק' בקבוק ויסקי לרגל החלמתו המהירה".



כזכור, ביום שישי שעבר, בסביבות השעה שלוש בצהריים הגיע המחבל נשאת מלחם לרחוב דיזנגוף בתל אביב. הוא נכנס לבית הטבע "אניס", הוציא את נשקו מהתיק וירה לעבר אדם שניסה להימלט. לאחר מכן הוא ניגש לעבר פאב "הסימטא" וירה לעבר היושבים בו. במהלך הפיגוע נרצחו אלון בקל ושמעון רואימי. כוחות ביטחון רבים הגיעו למקום, ביניהם כוח ימ"מ והחלו בסריקות נרחבות באזור הירי וברחובות הסמוכים במצוד אחר היורה, כולל כניסה לבתים בהם סברו הכוחות כי החשוד בירי מסתתר.



 

תמונת ניצחון- עידו לזן, שנפצע קשה בפיגוע בתל אביב, נותן לייק לאנשי כוחות הביטחון ומודה להם על חיסול המחבל.תנו לעידו ביג לייק ואחלו לו החלמה מהירה!

Posted by ‎עדכוני הדרום‎ on Friday, January 8, 2016


אתמול, שבוע לאחר האירוע, אותר המחבל במסגד באום אל-פחם ובמהלך חילופי אש עם לוחמי הימ"מ הוא נורה וחוסל. לאחר מכן התברר כי משעות הבוקר זרמו כוחות גדולים למסגד בוואדי ערה, שבו התקיימה דרשה שבועית. השב"כ קיבל מידע מודיעיני שלפיו מלחם מסתתר שם, וכי הדרשה אינה אלא כיסוי לנוכחותו. המשטרה עצרה במהלך הבוקר כמה חשודים, ולאחר חקירה הם הצביעו על מקומו. בעת שמלחם הבחין כי לוחמי ימ"מ סוגרים על המבנה שבו שהה, הוא ירה לעברם באמצעות הנשק שברשותו והוא נורה ונהרג. יש חשד סביר לכך שמלחם קיבל סיוע ממקומיים בהסתתרותו מכוחות הביטחון.