זוהי הודעה נחרצת לחברי ביצת הבידור של ישראל: אם לא הוזמנתם, או שבטעות בחרתם שלא להגיע לאירוע שהפיקה אירית רחמים בסוף השבוע האחרון - כנראה שעליכם לעבוד קצת יותר על תדמית שלכם בעולם הבידור במקומי. בכל זאת, נדמה שאף אחד לא העז לפספס את חגיגת בר המצווה שהשורדת במיל' ואחת המפיקות העסוקות ביותר בתחום הנוצץ ערכה לבנה האהוב. 




בואו אל החגיגה! אירית רחמים והשסע (צילומים: ניר פקין)


ליידי אין רד. פנינה רוזנבלום עם בתה חן 

רוצים מעט מספרים? 1,000 מוזמנים, מתוכם עשרות סלבס, שנהנו מהפלאשים בשמלות ערב חגיגיות וחליפות מהודרות - מה שנראה לרגעים כמו טקס פרסים מקומי ולא טקס בר מצווה של מור בן ה-13, עם הופעות של אייל גולן, דודו אהרון, משה פרץ ודנה אינטרנשיונל על הבמה. 


אבל עצרו, כי  קודם כל, צריך לדבר על השמלה הספק מרומזת ספק חושפנית, ממש חושפנית, של אדריכלית האירועים, בעיצובה של ענבל דרור. אז מה. קורה. עם. השסע?! האחראי על האיפור והשיער, חברה הטוב של רחמים מיקי בוגנים, אישר את זה?

גם עומר קינן מ"האח הגדול" הגיעה לאירוע של רחמים. עם הבויפרנד!


בלונדי בריבוע. לירן כוהנר וגיא גיאור


שמלה צחורה כשלג. טהוניה רובל


צמד חמד. ציון ברוך ושלום מיכאלשווילי

נרגעתם? עכשיו לאורחים המפורסמים: טהוניה רובל - שהפציעה בשמלת כלולות לבנה (רגע, היא באמת מתקשה להתאושש מהעובדה שלא התחתנה בשנה החולפת) שיכלה לבחון במקום את החבר מהמסך איציק זוהר, השורדת ג'ני צ'רוואני עם בעלה רוני מאנה, שפגשו באירוע את הקולגה לאי השורדת רוסלנה רודינה והשורד רון שובל, או את השורדת במיל' מרינה קבישר.

זו החגיגה שלו! רחמים עם בנה מור (צילום: גיא קרן)


דודו אהרון, שלומי שבת ומיכאלשווילי (צילום: גיא קרן)


גירל פאוור. רחמים ודנה אינטרנשיונל

רגע, זה לא הכל, כי אל החגיגה הגיעו גם צמד הפאוור בלונד גיא גיאור ולירן כוהנר, שלום מיכאלשווילי עם ציון ברוך (שהשאיר את יאנה בבית עם הקטנה), הכדורגלן יוסי בניון ולאה שנירר. את המטעמים של השף שאול בן אדרת, דגמו גם הידידים הטובים רותם כהן ונופר מור, ההורים הטריים אסף אטדגי ואורלי חג'אג', דפנה שחר עם יובל צלנר, שלומי שבת, שמעון בוסקילה, אושיית הבלונד פנינה רוזנבלום ועוד המון, המון אחרים.


אחראי על הסטייל. מיקי בוגנים


איציק זוהר לא ממצמץ


גם הם הגיעו. חיים רביבו עם אשתו


גולסטאר. יוסי בניון


אייל כבר בפנים. רוסלנה רודינה


מעושרת. לאה שנירר


ליידי  מרינה קבישר


סוג של אוסקר. ג'ני צ'ארווני ורוני מאנה


רון שובל מגולח!


עושים יח"צ. רני והילה רהב


מכבד. צחי קומה


על המזון. שף שאול בן אדרת עם רחמים


איזה פוני! מורן אייזנשטיין