אם חשבתם שיוצא "האח הגדול", סלים מרעי, מתכוון לקחת כמה ימי חופש כעת - כשהודח מהריאליטי המדובר - אתם טועים. את הבוקר שאחרי השהות בבית המצולם, מרעי החליט להעביר בהפגנת תמיכה שנועדה לחזק צעירה ישראלית שמסרבת להתגייס לצה"ל. הכי אקטיביסט!



 

סלים מרעי יצא מכלא בית האח הגדול ישר לתל השומר כדי לתמוך בתאיר קמינר, שנכנסת עכשיו לכלא על סירובה להתגייס ולשרת את הכיבוש. סולידריות!

Posted by Haggai Matar on Sunday, January 10, 2016



בימים שבהם לא בילה בין תחומי בית "האח הגדול", מרעי תפקד כנהג מונית בן 40, שהגיע מכפר עארה, מגדיר את עצמו פלסטיני ממדינת ישראל (או לדבריו "הכיבוש"). לכן, זה לא מפתיע שכאשר שמע על הפגנת התמיכה בתאיר קמינר, ישראלית בת 19 שמסרבת להתגייס מטעמי מצפון, החליט להגיע להפגין יחד עם חברים ותומכים שונים מול בסיס הקליטה והמיון של צה"ל בתל השומר.

מרעי, אולי לא הספיק לפרוט את משנתו כשהיה עסוק במריבות עם שי חי מול מצלמות הריאליטי, אך כשהגיע לתמוך בסרבנית המצפון - החליט להביע את דעתו. בין אלה שבילו איתו ועם קמינר באופן מפגין, היה גם ארוסה של יוצאת "האח הגדול" הזכורה אורטל בן דיין, העיתונאי חגי מטר, שצילם את כולם לסלפי מרוצה והגדיר את הפקת הריאליטי כ"בית כלא". בהצלחה לכולם!