שימו לב למחזה מתעתע העיניים הבא: מי שהגיע למופע של להקת בלקן ביט בוקס בסוף השבוע האחרון, כנראה נדהם לראות את מנחת "האח הגדול", קורין גדעון, נצמדת בחיוך לבחור חתיך שזיהו כמשתתף העונה הנוכחית בבית הסגור - עמרי בן נתן. כן, זה שאמור בעצם להיות בין כתלי הבית המצולם, שלא הודח עד כה. 



הייתכן שבן נתן שלף כרטיס "צא מהכלא, אתה חופשי" ויצא לבילוי סוער עם הגברת והכפפות?  


לחישות ענוגות. קורין גדעון ובן נתן (צילומים: שוקה כהן)


תשובות מפתיעות, אחים גדולים


צחקוקים נבוכים

אז זהו שמי ששם לב לדקויות, הבין שהגברבר בעצם נראה, מריח ואפילו מרגיש כמו עמרי - אבל ממש לא מדובר בבן נתן הנכון, אלא באחיו התאום. מנחת ריאליטי ואחיו (הכמעט זהה לחלוטין) של הדייר המחוזר, רועי בן נתן, נפגשו במסגרת אירוע "גולדסטאר סאונד סיסטם", שנערך ביום חמישי בנמל תל אביב.


בן נתן (האחר!) הפתיע את גדעון, כשקפץ עליה ואמר לה - "מה את אומרת, אז הודחתי מהבית". היא בתגובה, צחקקה במבוכה, הותירה על הלחי שלו סימני ליפסטיק ובילתה בחברת אחיו (הגדול) של משתתף הריאליטי ובחברת אחיה (הגדול) הפרטי, אלי גדעון, במתחם ה-VIP  של המופע.

כן, הוא מכיר גם את רז זלצרמן. רועי בן נתן


רז ואלכסה דול לא רגועים


כל ישראל חברים. זלצרמן ומייקל לואיס

אבל בן נתן (האחר),שמלבד להתפשט על הסט ולסמס לאחיו מבלה את סופי השבוע שלו בעיר הגדולה, לא היה שם לבד - אלא עם כמה חברים שהוא מכיר מהביצה ומבילוי בעיר הגדולה - בהם מייקל לואיס, אלכסה דול ורז זלצרמן, ששבו מבילוי תחילת השנה האזרחית החדשה מעבר לים. את ההופעה, בחנו גם מגיש החדשות המסוקס דני קושמרו, רונה לי שמעון, טל מוסרי, שי גבסו, השורד עומר רוזן ודנית גרינברג (כולל ג'ינס קרעים מוגזם). פאן.


עומר רוזן קורע


גם דנית גרינברג קרועה!


טל מוסרי סלפיש עם המעריצים


דני קושמרו מבלה גם מחוץ לאולפן החדשות


צ'ירז, שי גבסו


רונה לי שמעון וליאור רז משחזרים את פאודה


זה כבר האח הגדול של קורין גדעון


ועוד אחת עם בן נתן!