הידיעה על מותו של המוזיקאי האגדי דיוויד בואי, הכתה בתדהמה מיליוני מעריצים ברחבי העולם - בהם גם מאות אנשי תעשיית הבידור, אם הוליוודיים או ישראלים. רבים מהמפורסמים, בחרו להביע את צערם על לכתו של מי שכונה "הזיקית של הרוקנ'רול" וכל כך השפיע עליהם כאמנים וכבני אדם, שמת אמש (ראשון) כשהוא בן 69, בתום מאבק בן שנה וחצי במחלת הסרטן.



אחת מהן, היתה השחקנית והדוגמנית מורן אטיאס, שפרסמה לצד תמונתו של בואי את הכיתוב "פסקול חיי הלך לעולמו. לא, מה קרה? אהבתי את המוזיקה שלו נואשות. לא. צעיר מדי, 69 זה לא מספיק". נציגה ישראלית אחרת מעבר לים, נועה תשבי, שיתפה טקסט מהשיר "Starman", בעוד שחבר להקת משינה, יובל בנאי, פרסם תמונה שלו מחזיק תקליט של בואי ואת הציטוט "We can be heroes forever and ever". 

 

There's a Starman waiting in the sky. He'd like to come and meet us, but he thinks he'd blow our minds.

A photo posted by Noa Tishby (@noatishby) on



 

A photo posted by Anna Aronov (@aronovanna) on



השחקנית נטע גרטי כתבה "ללא מילים" לצד תמונתו של הזמר, שרי גבעתי הודתה לבואי על ההשראה שהעניק לה, בעוד שהרקדנית אנה ארונוב כתבה בפשטות "עצובה". יוצאת הריאליטי נטלי עטיה, ספדה ב"שלום לאיידול האחד והיחיד שלי, נוח על משכבך בשלום".


 

A photo posted by Madonna (@madonna) on



 

A photo posted by @yuvalbanai on



 

A photo posted by Rami Fortis (@ramifortis) on



המוזיקאי והמנטור רמי פורטיס, שיתף בחוויה אישית כשפרסם תמונה שצילם בהופעה בפארק הירקון שהתקיימה בשנת 1996. "זכיתי לשבת בצדי הבמה בהופעה של האיש ששינה את חיי. תודה על כל מה שהענקת לי ולכל האנושות כולנו גיבורים לנצח", כתב. גל אוחובסקי, ציין שהוא "חייב לו את חיי, כי מעטיפות התקליטים האלה הבנתי שאני לא לבד, והכל יהיה בסדר... נוח בשלום".

 

A photo posted by Nataly Attiya (@natalyattiya) on



 

A photo posted by Netta garti (@nettagarti) on



 

A photo posted by Pharrell Williams (@pharrell) on



בין הכוכבים ההוליוודיים שהתייחסו למותו של האגדה, היו גם האייקון מדונה - שפרסמה מספר תמונות וכתבה "אני הרוסה. האמן הזה שינה את חיי! המופע שלו היה הראשון שראיתי על הבמה בדטרויט", אחר כך מלכת הפופ הוסיפה "מוכשר. ייחודי. גאון. שינה את חוקי המשחק. האיש שנפל לכדור הארץ. נשמתך תישאר איתנו לנצח". הקומיקאי ריקי ג'רבייס, כתב רגע אחרי שסיים להנחות את טקס פרסי גלובוס הזהב "בדיוק איבדתי את הגיבור שלי", קניה ווסט צייץ  "דיוויד בואי היה אחד ממקורות ההשראה החשובים ביותר שלי, כל כך חסר פחד, כל כך יצירתי, הוא נתן לנו קסם לכל חיים", בעוד שהמוזיקאי פארל וויליאמס הסביר שבואי "היה חדשן אמיתי, יוצר אמיתי".