בית משפט השלום בחיפה האריך היום (שלישי) בחמישה ימים את מעצרו של תושב ערערה, צעיר בתחילת שנות העשרים לחייו, שהוא אחד משבעת העצורים בחשד שסייעו למחבל נשאת מלחם, שביצע את הפיגוע בתל אביב לפני כשבוע וחצי. הצעיר חשוד גם בקשירת קשר לביצוע פשע. 



הבוקר שוחרר למעצר בית תושב מזרח ירושלים שהיה אחד משבעת החשודים, אחרי שהתברר שאין לו כל קשר לאירוע. שלשום הוארך בשמונה ימים מעצרו של תושב ערערה שנעצר ביום ראשון במהלך חיפושים בבית משפחתו בשכונת אלדהראת בערערה שבה חוסל מלחם. החשד הוא כי סייע למלחם להוציא את הפיגוע לפועל. כמו כן מיוחס לו חשד של קשירת קשר לביצוע פשע והתארגנות בלתי מותרת.



משפחתו של המחבל טרם קיבלה את גופתו, ולא ברור מתי תתקיים הלווייתו. בני משפחתו החליטו לא לפתוח סוכת אבלים רגילה, והם מקבלים בביתם רק את הקרובים. בתוך כך בני המשפחה משתפים פעולה עם המשטרה בנוגע לטקס ההלוויה. המשטרה כאמור מעדיפה שהטקס יהיה צנוע ולא יהפוך למפגן שנאה בישראל, אבל יחד עם זאת המשפחה לא יכולה לערוב לדרישות המשטרה וכרגע הצדדים מנסים להגיע להבנות. "אחרי שיקברו את בני יהיה לי מה להגיד לתקשורת", אמר האב אחרי שחרורו. "בעניין הגופה, שימסרו לנו אותה מתי שירצו אנחנו נקיים את ההלוויה. כרגע אנחנו ממשיכים את חיינו וחוזרים לשגרה".