עד לפני כמה חודשים אף אחד לא ידע מי זה רון אלוף (23). ואז הגיעה "הישרדות", ומדינה שלמה (כולל מלכת יופי אחת) נדלקה על השחום עם העיניים הירוקות. כל השאר היסטריה. רון אלוף הוא הממתק הלאומי החדש, והסיבה שאלפי בנות צופות בריאליטי המדובר.
 
היה ברור שההצעות יזרמו במהרה, ואכן בשבוע שעבר הפך אלוף לפרזנטור של חברת אופנת גברים ישראלית, אופנת "מרסל". פגשתי אותו על סט הצילומים כדי להבין פעם אחת ולתמיד מה קרה בינו ובין טיטי על האי. "הקשר בינינו התחיל כחברות מאוד קרובה, שלאט־לאט נהפכה לקשר רומנטי", הוא מספר. "השלמנו אחד את השנייה, והקשר איתה היה עבורי זכות גדולה".

זו דרך דיפלומטית לתאר סטוץ? למה זה לא החזיק מעמד מחוץ לאי?

"כשהגענו לארץ חזרנו לחיים האמיתיים, לטירוף וללחץ. עשינו קאט עם הקשר, כדי להירגע רגע ולהבין מה הולך סביבנו. תוך זמן קצר טיטי נכנסה לזוגיות. אני שמח לראות שהיא מאושרת ומאחל לה בהצלחה".
 
את השירות הצבאי הוא העביר בקריה, ומסביר שמבחינתו זאת הייתה הקרבה: "לפני הצבא דגמנתי במילאנו ובפריז, וקיבלתי הצעה להשתתף בקמפיין ל'בננה רפובליק' בלוס אנג'לס. הבנתי שאם אני הולך על זה, אני מוותר על הגיוס, משהו שלא הסכמתי לעשות, כי אני חושב שכל אחד אמור לסמן וי על החוויה הזאת ולשרת. ויתרתי על הקמפיין".

לאחרונה נכנסת כשותף בבר בתל אביב. דרך למנף את הפרסום של "הישרדות" כדי לעשות כמה שקלים?
"לא, ואני אסביר למה: לאורך כל העונה ב'הישרדות' לא הזכרתי את העסקים שלי ולא שיווקתי כלום. את חלק מהעסקים שלי עשיתי לפני 'הישרדות', כמו חברת מוצרי שיער שבבעלותי. ככה שאם הייתי רוצה ליחצן את עצמי יותר, הייתי יכול".
 
מי מכם שעוקב אחרי "הישרדות" בוודאי רואה את היריבות המרה שיש לאלוף עם מתמודד אחר, מושיק גלאמין, שאף כינה אותו מספר פעמים "רון עלוב".

זה נראה אמין, כל המריבות והסכסוכים האלה. ואז כולכם נפגשים באיזה אירוע יחצני, מצטלמים ביחד ומשחקים אותה חברים. אז מה, הכל פייק? למה אנחנו אמורים להאמין?
"יש אמוציות, יש המון כעס ורגש, וזה אמיתי. מדובר בסיר לחץ. אבל כשאתה מגיע ארצה ואתה מבין שמדובר במשחק, אתה שם את הדברים בפרופורציות. אין לי כעס על אף אחד, וממה שאני יודע, אנשים השאירו את המשקעים על האי והמשיכו הלאה. מי שלא לוקח את זה ככה לא מבין שהוא הגיע למשחק".

מה הלאה? 
"לעבוד כמה שיותר. אני שמח שנכנסתי למשפחה של מרסל. אנשים מדהימים שמייצרים בגדים שעד לא מזמן הייתי קונה לעצמי, ועכשיו התמזל מזלי להיות הפרזנטור. וכש'הישרדות' תיגמר עוד חודש וחצי, אני נשלח לאירופה לאודישנים והצעות עבודה. מחכה לי פגישה אצל לואי ויטון, שרוצה אותי לתצוגה שלו, ועוד כמה דברים. בינתיים אני מחויב להישאר בארץ, עד שהתוכנית תסתיים".
 
כמעט שכחתי: אז איך זה שאתה עדיין רווק?
"לפני שהלכתי ל'הישרדות' הייתי בזוגיות של שבע שנים, אז עכשיו אני נהנה מהחופש, מהעשייה, מלהכיר את עצמי. כשתגיע האחת, אז היא תגיע, עד אז תן ליהנות מהתארים".