כבר ממש בתחילת העונה של "האח הגדול", הצופים נחלקו לשניים: אלה שתומכים בדייר שי חי, זה שמעורר הכי הרבה עניין על המסך - ואלה שסולדים מהפתיחות והדברים שאומר משתתף הריאליטי במהלך השהות בבית הסגור. אבל האם הימים שחולפים הופכים אותו לחסר מעצורים? כעת, ייתכן שהוא עומד בפני השלכות שיגרמו להפקה לסלק אותו מהתכנית - אחרי מריבה סוערת.



לא שומר על הפה? שי חי (צילום: רפי דלויה)

הצופים המכורים לערוץ השידור הישיר, אלה שרגילים להיכנס למיטה בלילה כשדיירי "האח הגדול" מולם על המרקע, התאכזבו אמש (שלישי) לגלות שלמרות שרכשו את ערוץ 26 שאמור לספק להם תוכן 24 שעות ביממה, השידור הופסק וצונזר במשך יותר משעה וחצי (!). הסיבה: מריבה אלימה שהתרחשה בבית, בין הדייר הכי מסקרן העונה, שי חי למי שנחשבה עד כה לחברתו, קוקו (קורין אביסדריס).

שי חי, מצא את עצמו אתמול מנהל חילופי מהלומות ודברים קשים עם הדיירת קוקו, שהיתה אחת הבודדות שהתחברו לאמן הלחימה עד לכניסתה לבית של חברתו בחיים האמיתיים, תניה גרבר. המריבה הארוכה, הפכה לאלימה (מילולית) במיוחד ובמהלכה נחצו כמה קווים אדומים, מה שגרם להפקה לא רק לעצור את השידור הישיר לזמן רב, אלא גם לקרוא לחי לחדר "האח הגדול".

מריבה קולנית. קוקו אביסדריס (צילום: רפי דלויה)

הדייר השערורייתי של "האח הגדול 7", הוזהר כי בפעם הבאה שאירוע כזה יתרחש - יודח לאלתר מהתחרות ויעזוב את הבית. מה שמחזיר את המעריצים הוותיקים של הריאליטי לאירועים דומים בעונות קודמות של התכנית, כמו אלה שהובילו בני משפחת מיילי או מעיין חודדה, שעברו על חוקי התחרות בגלל מריבות אלימות, שכתוצאה מהן הודחו על ידי ההפקה. אם שי חי אכן יצא מהבית, מדובר במכה קשה עבור הפקת התכנית, שתפסיד את הדייר הכי מסקרן של העונה השביעית לפי שעה.

הפקת "האח הגדול" מסרה בתגובה: "השידור בערוץ 26 הופסק הלילה עקב חילופי דברים בין דיירי הבית בצורה החורגת מכללי ההתנהגות הראויים בבית. בהמשך הלילה נקראו הדיירים המעורבים לחדר האח הגדול והוזהרו מהישנות התנהגות זו. האח הגדול ירענן היום לדיירים את קוד ההתנהגות הראוי בבית וידגיש כי תהא אפס סובלנות למקרים מסוג זה".




יבשרו לשי חי שהודח? קורין גדעון וארז טל ב"האח הגדול" (צילום: פלאש 90)