נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ביקר היום (רביעי) בבית משפחתו של אמין שעבאן שנרצח ע"י המחבל מיד אחרי פיגוע הירי ברחוב דיזנגוף בו נרצחו גם שמעון (שימי) רוימי ואלון בקל ז"ל. אל הנשיא בביקורו נלווה ראש עיריית לוד יאיר רביבו ומנהלת התיכון אורט הערבי למדעים בלוד, שירין נאטור חאפי.  

"אני משתדל לבקר את כל המשפחות שאיבדו את יקיריהן בגלל הטרור הנורא", אמר הנשיא לנוכחים והוסיף: "טרור הוא רשע ואת הרשע אנחנו ננצח. נאמר למבצעיו לא תוכלו לנו, אנחנו צריכים להיות מאוחדים ויכולים להיות מאוחדים". הנשיא אמר לבני המשפחה: "אני כאן היום להשתתף באבלכם, אבלה של מדינת ישראל, על רציחתו של אזרח ישראלי רק מפני שהיה אזרח ישראלי והלוואי ונוכל להיפגש רק בשמחות".

ריבלין אצל משפחת שעבאן. צילום: מארק ניימן, לע"מ
ריבלין אצל משפחת שעבאן. צילום: מארק ניימן, לע"מ
ראש העיר סיפר למשפחה כי בכוונת העירייה להנציח את זכרו של אמין בשם שיוענק לגן משחקי הילדים שמוקם בימים אלה בסמוך לבית המשפחה.  שירין מנהלת התיכון אורט הערבי למדעים בלוד, בו לומדים ילדי המשפחה, סיפרה לנשיא על לימודיהם ועל כישרונותיהם המגוונים.  שירין לוקחת חלק במועדון המנהיגות של תקווה ישראלית בחינוך אותו מוביל נשיא המדינה זו השנה השנייה.

״הגעתך לכאן היום חשובה לכל תושבי לוד ואני רוצה להודות לך על כך, המקרה הזה הוכיח כמו מאלוהים שרצח וטרור לא מבדיל בין דם לדם", אמרה שירין. הנשיא השיב לה שביקורו כאן הוא מובן מאליו וכי הוא מקווה שימשיך לפקוד את לוד רק באירועים שמחים יותר. שירין הבטיחה שילדיו של אמין לא יישארו יתומים, סיפרה על התמיכה שמקבלת משפחתו והבטיחה שגם בית הספר ידאג לסייע ככל הניתן.