היה היה פעם, לפני כמה עונות ריאליטי על המסך, נהג טקסי אנונימי בשם טילטיל ידוע גם כלירון אורפלי). הוא בילה על הכביש לפרנסתו, פגש שלל נוסעים שונים ומשונים - עד שהגיע לריאליטי אחד, משם התגלגל לתכנית מציאות אחרת, שהפכו אותה לדמות מוכרת בביצת הבידור. 


סיבה מספיק טובה כדי לשדרג את התפקיד נהג המונית מ"הישרדות", לכזה שמדגמן מוניות, לא? אז זהו, שלאחרונה טילטיל זכה לככב בקמפיין חדש, שמשלב את הטקסי האישית שלו עם טכנולוגיה מתקדמת!


את האפליקציה, הורדת? טילטיל (צילום: גיל כהן)

זה היה רק עניין של זמן עד שהשורד הבולט על המסך ייכנס גם הוא לסבב הקמפיינים מהם נהנים כוכבי התחרות על האי הבודד, במסגרת 15 דקות התהילה הקצרות שלהם. כך שאחרי לירון, רוסלנה, הודא והאלוף , מגיע גם תורו של אורפלי לשלשל כמה שקלים נוספים לחשבון הבנק שלו בתמורה לחיוכים מעל שלטי חוצות. אם כבר קמפיין, אז אחד כזה שיתאים בול לנהג הטקסי הכובש (שמעביר למעריצים צעירים גם ימי "הישרדות" בבריכה). 


טילטיל נבחר לשמש כפרזנטור לאפליקציית מוניות חדשה, שתתחרה באפליקציות אחרות שמאפשרות שירותי הזמנת מוניות דרך הסמארטפון. כנהג מונית מטעם חברת "גט טקסי", כפי שהיה עד לא מזמן, לא יכול היה לעשות זאת - אך כעת כמובן, פלוס משכורת של כמה עשרות אלפי שקלים, הוא חלק מצוות נהגי האפליקציה החדשה. יאללה, סע לשלום.


בקרוב גם אתם תוכלו להוריד אותו לסלולרי. טילטיל (יח"צ)