אסון אווירי בארצות הברית: חיפושים אינטנסיביים בים אחרי 12 נחתים נעדרים לאחר ששני מסוקים ככל הנראה התנגשו במהלך טיסת אימון לילית באזור הוואי. אנשי משמר החופים האמריקאי, חיל הים ומכבי האש של הונולולו משתתפים בחיפושים אחר ניצולים כשבעה קילומטרים מהחוף, בתנאי מזג אוויר קשים. גובה הגלים הוא כמעט חמישה מטרים והראות מוגבלת לקילומטר קדימה, דיווח משמר החופים.



"מזג האוויר הוא מה שהופך את זה למאוד קשה", אמר דובר משמר החופים, סגן סקוט קאר לכתבים. "קשה מאוד למצוא עכשיו דברים. המטרה שלנו היא למצוא ניצולים", הוא אמר.



בינתיים המשפחות מחכות לכל בשורה - משפחתו של קפטן קווין רוש אמרה ל-CNN כי הוא בין 12 הנחתים הנעדרים בהתנגשות המסוקים בהוואי. אנתוני קווינזל סיפר כי אח גיסתו, סרן קווין רוש, נעדר. המשפחה תיארה אותו כחייל מארינס מורעל והודתה לאנשים המתפללים לחזרתו בשלום. "אנו מאמינים כי הנחתים ומשמר החופים עושים כל מה שהם יכולים כדי להחזיר את קווין וחבריו בשלום ואנו מודים לכל המעורבים בהצלה", אמרו בני משפחתו של רוש.



רס"ן שון קמפבל בן 41, היה גם הוא בהתנגשות, סיפרה אמו, דונה מקגרו. לקמפבל יש אישה וארבעה ילדים והוא השתתף בשלושה סיורים במהלך שירותו הצבאי במזרח התיכון. "הלב שלי פשוט נשבר, יש 11 משפחות אחרות שעוברות את זה עכשיו. שאלוהים יברך אותן", אמרה מקגרו.



החיפוש מתבצע באזור החוף הצפוני של אוהאו, יעד פופולרי לגלישה. המחפשים הבחינו בחתיכות צפות של פסולת של המסוקים הצבאיים. "משמר החופים מבקש שאנשים השוהים באזור יזהרו לאורך אזור החוף המשתרע מחוף מוקוליאה למפרץ הצב", אמר קאר. "אנו דוחקים באנשים להישאר מחוץ למים בשל פסולת שעלולה להוות סיכון פוטנציאלי ולגרום נזק גופני חמור", הוא הוסיף.