חברת בזק בינלאומי ערכה לעובדיה כנס בהיכל התרבות שבפתח תקווה, לרגל החתימה על ההסכם הקיבוצי הראשון בחברה. באירוע התארח טניסאי העבר ואיש העסקים בהווה אנדי רם, שהרצה בפני העובדים על שותפות והצלחה. מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי, ציין כי ההסכם הקיבוצי שנחתם, הוא הוכחה לכך ששיתוף פעולה ויחסי אמון בין ההנהלה ובין העובדים, מביאים לתוצאה הטובה ביותר הן לחברה והן לעובדים. 
רם, שהשתתף באחד מסרטוני הפרסומת של בזק בינלאומי, פנה לאלמליח ואמר בחיוך שאם כבר מדברים על עבודת צוות - הוא זוכר שהרגיש שותפות מיוחדת גם כשעבד עם התוכי, הפרזנטור הוותיק של החברה - במהלך הצילומים.

רקנאטי בלאדינו

ביום חמישי נערך טקס הפתיחה החגיגי של פסטיבל הלאדינו השלישי, בתיאטרון הלאומי הבימה. הטקס התקיים באולם רובינא ומיד לאחריו הוצגה בפני הבאים, בפעם המי יודע, ההצגה "בוסתן ספרדי", המחזה האלמותי שכתב יצחק נבון ז"ל, נשיאה החמישי של מדינת ישראל. 
 
נשיא ישראל לשעבר, שמעון פרס, היה אמור להיות אורח הכבוד בטקס פתיחת הפסטיבל, אך מפאת מצבו הבריאותי והצנתור שעבר בלבו באותו הבוקר, בוטלה הגעתו לאירוע. בני משפחתו של נבון ז"ל - אלמנתו וילדיו - היו אורחי הכבוד באירוע, ובנו, ארז נבון, אף קיבל אות הוקרה על פועלו של אביו להחייאתה ושימורה של הלאדינו. המנהל האמנותי של הבימה, אילן רונן, הכריז כי "פסטיבל הלאדינו" ייקרא מעתה ואילך על שמו של יצחק נבון. 
 
נכחו ונהנו: שרת המשפטים איילת שקד - שהגיעה כמוזמנת של משפחת נבון, הבנקאי ואיש העסקים ליאון רקנאטי ובנו, דניאל רקנאטי שפגשו את שחקני ההצגה בהם גיא זוארץ.
 

גיא זוארץ לני ודניאל רקנאטי (צילום: אליצור ראובני)



חמישיית
השחקים

Atlantic Joint Venture - מיזם תעופה משותף לחברות יונייטד איירליינס, לופטהנזה, אוסטריאן יירליינס, SWISS, בריסל איירליינס ואייר קנדה - יצא לדרך. שיתוף הפעולה החדש צוין במפגש שאליו הגיעו מנכ"לי החברות השותפות במיזם, בהם רולף קולר - מנכ"ל קבוצת לופטהנזה ישראל, אבי פרידמן - מנכ"ל יונייטד איירליינס ישראל, רות בן צור - מנכ"לית אייר קנדה ישראל, רובי הרשקוביץ - מנכ"ל בריסל איירליינס בישראל ואבנר גורדון - מנכ"ל SWISS ישראל. 
 
במסגרת המיזם, הלקוחות הטסים לצפון ולמרכז אמריקה יוכלו ליהנות ממגוון של יתרונות נוספים ובהם היצע רחב של טיסות ומסלולים, שירותים משופרים בנמלי התעופה ותכניות מתגמלות לנוסעים המתמידים.
 
רולף קולר, אבי פרידמן, רות בן צור, רובי הרשקוביץ ואבנר גורדון (צילום: תמר מצפי) 
 
שדה משלב

רשת מלונות דן זכתה בפרס הצטיינות מטעם הארגון העולמי IAJVS, בשיתוף עמותת "אלווין ישראל", על שילובם והעסקתם של עובדים עם מוגבלויות במלונות הרשת. בטקס קבלת הפרס שנערך ביום חמישי במלון דן תל אביב, השתתפו חבר הכנסת איציק שמולי, דוד מרקו שהוא מנכ"ל עמותת "אלווין ישראל", ג'יני כהן - מנכ"לית הארגון העולמי IAJVS, גדעון שלום שהוא סמנכ"ל בכיר במשרד הרווחה, נציגי ארגונים חברתיים והנהלת מלונות דן בראשות רפי שדה מנכ"ל הרשת, רפי בארי סמנכ"ל השיווק ואיתי אליעז, מנכ"ל מלון דן תל אביב.


רפי שדה וג'ני כהן (צילום: סיון פרג')