גם מלכת הריאליטי האמריקנית יודעת שהוליווד לא מרחמת על נשים בהריון או אחרי הלידה - זאת הסיבה שבגללה קים קרדשיאן עושה הכל כדי לחמוק מהפפראצי, לפני שתשוב למשקל הגוף שלה לפני ההריון עם ילדה השני, הבייבי סיינט ווסט. אז קימי לא ממש נעלמה, כי היא שומרת על קשר עם העולם החיצוני והמעריצים באמצעות ציוצים ברשתות החברתיות, אבל זה לא אומר שהיא לא רוצה רוצה להעלים כמה קילוגרמים שאותם צברה במהלך התקופה שבה סחבה יורש בבטן!


מטען עודף? קים קרדשיאן במהלך ההריון עם סיינט ווסט (רויטרס)

אמש (שלישי), מלכת הריאליטי-טראש גילתה שהיא לא רק מקפידה על תפריט של דיאטת אטקינס, לפיה היא חיה מאז לידת אחיה קטן של נורת' ווסט, אלא גם הציבה לעצמה יעד פיזי מעורר התפעלות. "צברתי 60 פאונד עודפים במהלך ההריון, שהצטרפו ל-10 נוספים שעליתי עוד לפני בשנים האחרונות. זה הזמן להגיע למשקל היעד שלי", צייצה קרדשיאן בטוויטר. 70 פאונד בסך הכל, שבחישוב מהיר הם לא פחות מ-33 קילוגרמים!

לפי שעה, קימי מסבירה שהצליחה להוריד 14 ק"ג. "אני כל כך מתרגשת, אני 30 פאונד (14 קילו) פחות היום, אבל נשארו עוד 40 (19 ק"ג). אני ממוקדת ממש. אני אשדר לכם באפליקציה את אימון הכושר שלי ואחשוף סודות מהדיאטה שאני מבצעת", צייצה בהתלהבות. אחר כך, הוסיפה "זה יהיה כל כך קשה לעזאזל אבל אני לא יכולה לחכות עד שאשתף אתכם הכל!", לצד התגיות "מצב רוח מעולה" ו"מי איתי?". תירגעי, מאמאל'ה, זה בגלל שאכלת את השלייה שלך?

הציוצים של קרדשיאן (טוויטר)

אבל כרגיל, בממלכת קרדשיאן שום דבר לא נעשה מטוב לבם של בני המשפחה. הסיבה לחשיפת יעדי הדיאטה היא ככל הנראה שיתוף פעולה שיווקי של קימי עם החברה שעומדת מאחורי דיאטת אטקינס - שתסייע לגברת לעמוד חטובה יותר מול עדשות המצלמות של הצהובונים. כנראה ששומרי משקל לא הציעו לך מספיק כסף.


אך ככה את רוצה להיראות? קים קרדשיאן חמושה במחוך (אינסטגרם)