אחרי עונה וחצי בתפקיד, נראה שזהו סוף הדרך עבור דייויד בלאט בתור מאמן קליבלנד קבאלירס.
הישראלי, שהגיע עד לגמר ושם נכנע לגולדן סטייט בעונה שעברה, פוטר מהקבוצה לפי דיווח ברשת "YAHOO" והוא יוחלף בעוזרו, טיירון לו שסיכם על חוזה למספר שנים.
בלאט אמנם זכה עם קליבלנד באליפות המזרח ב-2015, אך לא הצליח להשתיק את הביקורות על משחקה של הקבוצה, לצד העובדה כי יחסיו עם הכוכב הגדול לברון ג'יימס ידעו עליות ומורדות בלשון המעטה.

בהודעת פרידה של דייויד בלאט לאוהדי הקבוצה כתב המאמן: "אני אסיר תודה על ההזדמנות להיות מאמנה הראשי של קליבלנד קבאלירס. אני רוצה להודות לדן גילברט ודייויד גריפין על שהאמינו בי והיה לי הכבוד לעבוד איתם ועם קבוצת שחקנים כמו לברון ג'יימס, קיירי אירווינג וקווין לאב. אני גם רוצה להודות לצוות האימון שהיה איתי. אני מאוד גאה במה שהשגנו מאז שמונתי למאמן הראשי ומאחל לקבאלירס רק הצלחה בעונה זו ובהמשך הדרך".
בלאט עוזב את קליבלנד כשהקבוצה במקום הראשון במזרח, עם מאזן של 11:30 וניצחונות ב-11 מ-13 המשחקים האחרונים, אך כנראה שהתבוסה הקשה מול האלופה מוקדם יותר השבוע עשתה את שלה, הרי שזה היה משחק ביתי שהסתיים ב-34 נקודות הפרש. גם העובדה כי נכנע לסן אנטוניו ספרס בוודאי לא סייעה לו.
ב-YAHOO, שכאמור פרסמו ראשונים על פיטוריו, אף טוענים כי לברון ג'יימס וסוכנו, ריץ' פול, היו תומכים נלהבים של עוזר המאמן ורצו שיתמנה למאמן הראשי כבר זמן רב.
כידוע, דייויד בלאט מונה למאמן קליבלנד ביוני 2014, שבועיים בלבד לפני שלברון ג'יימס החליט לעזוב את מיאמי היט ולחזור הביתה, לקבאלירס.  בלאט הגיע לארה"ב אחרי שזכה עם מכבי ת"א ביורוליג שבועות ספורים קודם לכן וחשף כי סרב להיות עוזרו של סטיב קר בגולדן סטייט ברגע שהתקבל כמאמן ראשי בקליבלנד.