המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, התלוצץ הערב (שבת) במסגרת הקמפיין שלו כי לא יאבד תמיכה של מצביעים גם אם יירה באנשים "באמצע השדרה החמישית" בניו יורק. טראמפ התרברב ואמר כי תומכיו כה נאמנים, שלא יאבד אותם גם אם יירה בבני אדם לאור יום. "אני אוכל לעמוד באמצע השדרה החמישית ולירות במישהו ולא לאבד מצביעים, אוקיי? זה נפלא", אמר המועמד שלא מפסיק לחולל סנסציות בלשון, בזמן אירוע במסגרת הקמפיין שלו בקולג' דורט במדינת איווה. טראמפ נמצא כעת במיקום אסטרטגי שממנו יוכל לתפוס את המקום הראשון במירוץ לנשיאות. סקרים אחרונים מראים כי הוא יוכל לנצח במירוץ דרך תמיכת האזרחים הלבנים של איווה, ודרך תומכיו בניו המפשייר ב-9 בפברואר, שיכולים למצב אותו בדרך להבטיח את בחירתו למועמד המפלגה הרפובליקנית לנשיאות.
 

מייסד המפלגה הנאצית האמריקנית

רק אתמול (שישי), טראמפ צייץ בחשבון הטוויטר שלו פוסט שמשתמש בשם "WhiteGenocideTM" פרסם לפניו. הפרופיל WhiteGenocide, שלו לערך 2,300 עוקבים, השתמש בשם "דונלד טרמפוביץ'", והכיל לינק לאתר שבו חומרים כתובים וויזואליים המביעים תמיכה באדולף היטלר, ולו תמונת רקע עם אותיות באדום שלשונן "Get the F--- Out of My Country", ואילו המיקום שלו נרשם כפרופיל שנמצא ב"Jewmerica". החשבון הכיל גם תמונה של ג'ורג' לינקולן רוקוול, מייסד המפלגה הנאצית האמריקנית.
רוב הציוצים בחשבון זה תיארו אלימות שבוצעה לכאורה נגד חשודים אפריקנים-אמריקנים וכן פוסטים נגד ערבים. הציוץ שטראמפ פרסם מחדש, עם זאת, הכיל דימוי שעבר פוטו שופ של המתמודד מטעם המפלגה הרפובליקנית, ג'ב בוש, המתאר אותו כקבצן המתחנן לכסף מחוץ למגדלו של טראמפ בניו יורק. כהרגלו, טראמפ העתיק והדביק את לשון הפוסט המקורית לטוויטר שלו, במקום ללחוץ על כפתור ה"retweet" וכך לשלח את הציוץ המקורי ישירות לעוקביו.