כתב אישום הוגש היום (שני) נגד יהודה כהן, תושב ירושלים בן 45, בגין מעשים מגונים בשני ילדים, בני תשע ו-11. לפי כתב האישום, כהן יצר בשלוש השנים האחרונות קשר עם ילדים במגרש כדורגל סמוך לבית ספר בשכונת גילה, נהג להציג את עצמו כבן 30 ולהזמין את הילדים למפגשים, בעוד הוא רוכש את אמון הוריהם. במהלך המפגשים נהג להושיב את הילדים על רגליו ולדגדג אותם. עם אחד מהם, ילד בן תשע, יצר כהן קשר קרוב במיוחד ואף נהג לנשק אותו בפיו, למרות התנגדותו של הילד.

באחד המקרים, לפני כשבועיים, שהה כהן עם הילד בביתו, בעת שיתר בני המשפחה נסעו לאירוע. באותו ערב ביצע בו כהן מעשים מגונים. כהן מואשם גם בפגיעה בפרטיותו של הילד, לאחר שצילם אותו מתקלח, ללא ידיעתו של הילד, ושמר את הסרטון במכשיר הסלולארי שלו. עבירה נוספת של מעשה מגונה מיוחסת לו בילד נוסף שהכיר במגרש המשחקים, לפני כשלוש שנים, מאז שהילד היה בן שמונה. הקשר נמשך כשנתיים והופסק מיוזמתו של הילד. 
מכתב האישום עולה כי באחד המקרים, במגרש הכדורגל, נגע הנאשם באיברים מוצנעים בגופו של הילד ואמר לו כי הוא "אוהב אותו". במקרה אחר, ביצע כהן מעשים מגונים בילד בעת שזה התארח בביתו כדי לצפות בסרט.

לפי כתב האישום, כהן רכש את אמונם של הילדים ואף של הוריהם, התקשר לילדים מספר פעמים ביום, התכתב איתם, נפגש עמם במשך שעות ארוכות וקנה להם מתנות כמו קורקינט, נעליים ואופניים. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להותיר את כהן במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.