העולם עצר את נשמתו בציפייה לאיחוד של כוכבי הסיטקום המצליח בעולם "חברים", ואז... זה סוף סוף קרה. כלומר כמעט: כוכבי הקומדיה המפורסמת מהניינטיז, קורטני קוקס, ג'ניפר אניסטון, דיוויד שווימר, ליסה קודרו ומאט לה בלנק בילו ערב משותף יחד - שהסתיים בתיעוד מול המצלמה. התמונה שפורסמה ברשת (לצד כמה מכוכבי "תאוריית המפץ הגדול") הצליחה לרגש את מעריצי הסדרה הפופולרית (עד היום. ותודה לשלל שידורי חוזרים בלופ אינסופי).
 
מי שנעדר מהאירוע, היה מתיו פרי, זה שגילם על המסך את צ'נדלר בינג, שהודיע מראש שלא יגיע לקחת חלק בשיתוף הפעולה שמריח כמו הניינטיז, בשל התחייבויות קודמות מעבר לים. מבאס, אך למרות התקוות לא מדובר באיחוד לטובת פרק שמברר מה עולה בגורל גיבורי הסדרה, בערך 12 שנים מאז שידור הפרק האחרון שלה - אלא בכך שכולם לקחו חלק במופע מחווה מיוחד לג'יימס בורוז, במאי הטלוויזיה האמריקני שאחראי על כמה מהסיטקומים האהובים בכל הזמנים, שישודר בטלוויזיה האמריקנית בחודש הבא.

אז כך החברים נראו פעם. לחצו ובחנו מקרוב איך הם נראים כיום:
 

 


בתמונה, מצולמים לה בלנק (48), קוקס (51), אניסטון (46), קודרו (52) ושווימר (49), כשהם בחברת "חברים" אחרים. ברור שרואים עליהם את השנים, כמו את העובדה שכולם הספיקו להתחתן, להתגרש, להביא ילדים, להשתתף בכמה סרטים או סדרות (כושלות ברובן), לדהור על ההצלחה של חברים ובכל זאת, להישאר מזוהים עם רייצ'ל, מוניקה, רוס, ג'ואי, פיבי ושאר הדמויות של הקומדיה המצחיקה ההיא. איך הם נראים, מצחיק?


מוכרים לכם מפעם? כוכבי "חברים" בימי שידור הסדרה (גטי)