ברצלונה התבססה במקום הראשון בטבלה כאשר ניצחה 1:2 את אתלטיקו מדריד בסיום מפגש סוער בקאמפ נואו לעיני 94,990 צופים.



אתלטיקו, כהרגלה, עלתה ללא שום רגשי נחיתות ואף הייתה עדיפה בפתיחה. קוקה העלה אותה ליתרון מוצדק אחרי עשר דקות. הקולצ'נרוס המשיכו ללחוץ, אך לא להרבה זמן. מהר מאוד בארסה השתלטה על העניינים ולא הביטה לאחור.



ליאו מסי, שכבש מול אתלטיקו יותר שערים מאשר מול כל קבוצה אחרת, העלה את מאזנו ל-25 כיבושים ב-28 מפגשים מול היריבה ממדריד, כאשר סיים מהלך קבוצתי נהדר בדקה ה-30. שמונה דקות לאחר מכן לואיס סוארס סידר מהפך עם הרבה נחישות.




הרכבים:



ברצלונה: קלאודיו בראבו; דני אלבס, ג'רארד פיקה, חבייר מסצ'ראנו, ג'ורדי אלבה; אנדרס אינייסטה, סרחיו בוסקטס, איבן רקיטיץ'; ניימאר, ליונל מסי, לואיס סוארס.



אתלטיקו מדריד: יאן אובלאק; חואנפראן, דייגו גודין, חוסה חימנס, פיליפה לואיס; אאוגוסטו פרננדס, גאבי, קוקה, סאול, יאניק פריירה קראסקו, אנטואן גרייזמן.





מהלך המשחק:


דקה 10


0:1 אתלטיקו: אחרי לחץ גדול בפתיחה, הקולצ'ונרוס עלו ליתרון ראוי. סאול פורץ באגף, מעביר רוחב וקוקה נותר לבדו 12 מטרים מהשער ולא מתקשה למצוא את הרשת של בראבו.



דקה 20


אתלטיקו בשלה, ממשיכה לתקוף ומחפשת להגדיל את התוצאה. הפעם פרננדס מנסה בעיטה מ-20 מטרים ששורקת ליד הקורה של בראבו. קרוב.



דקה 25


בעיטה חופשית לברצלונה מרחק 27 מטרים מהשער. מסי מנסה ומסובב יפה, אבל לא מספיק חזק ואובלאק מלווה את הכדור שיוצא לחוץ.



דקה 29


סוארס מקבל כדור ברחבה ובועט בעוצמה לפינה הקרובה, אבל אובלאק שולח יד ברגע הנכון והודף



דקה 30


1:1: ניימאר מטעה את המגן שלו ושולח לג'ורדי אלבה שחודר לרחבה של אתלטיקו. המגן השמאלי מרים ראש ומזהה נהדר את התנועה של מסי לכיוונו, הכדור ישר לרגל והפרעוש לא צריך יותר מזה בשביל להמשיך בנגיעה לרשת. מהלך נהדר.



דקה 38


1:2 ברצלונה: אלבס שולח כדור עומק לסוארס, החלוץ מגן על הכדור עם הגוף ועם תנועה נהדרת גובר על חימנס, חברו לנבחרת אורוגוואי, מסתובב בדיוק בזמן ומשלושה מטרים בועט שטוח ומכניע את אובלאק.



דקה 45


אתלטיקו בעשרה שחקנים: מסי ופיליפה לואיס נאבקים על כדור שקפץ על הדשא, לואיס מרים רגל בצורה מסוכנת ובמקום בכדור פוגע בעוצמה בברך של הפרעוש שמיד נאנק מכאבים. האדום לא איחר להגיע.



דקה 56


למרות החיסרון המספרי, אתלטיקו כרגיל מראה אופי ולא מוותרת. קראסקו מוצא את גרייזמן חופשי ברחבה, הצרפתי מרים רגל ומצליח לבעוט כדור לא קל למסגרת אבל בראבו עם קצות האצבעות מצליח להרחיק.



דקה 65


אתלטיקו בתשעה שחקנים: סוארס מכדרר על הקו, גודין מאחר בגלישה ופוגע בחברו לנבחרת. השופט לא מהסס ושולף לבלם צהוב שני ואדום.



דקה 78


בוסקטס מכניס כדור נהדר לטוראן ברחבה, הטורקי מרים ראש ויורה לפינה הרחוקה, אבל הכדור לא מדויק. אולי האקס חס על האקסית.



דקה 80


בארסה ממשיכה ללחוץ, הפעם תורו של אלבס לנסות את מזלו עם בעיטה מ-20 מטרים, אלכסונית מהשער, אבל גם היא חולפת ליד הצד הלא נכון (מבחינתו) של הקורה