מי האמין שבמחזור ה־ 21 ייאבקו הפועל רעננה ומכבי פ"ת על מקום בפלייאוף העליון? כנראה שהמאמנים חיים סילבס ורן בן שמעון. הפועל רעננה אירחה הערב (שבת) באצטדיון נתניה את המלאבסים וניצחה 0-1 , כך שמיקום הקבוצות בטבלה לא השתנה: רעננה נותרה במקום הרביעי ומכבי פ"ת בחמישי (לפחות עד הערב).



מאזן שתי הקבוצות לאורך העונה היה צמוד, ורעננה הובילה ביתרון קל של נקודה עד המפגש ביניהן. הפער גדל, ולאור היכולת הטובה - בצדק. רעננה נכנסה טוב יותר למחצית הראשונה, ובדקה ה־ 13 עלתה ליתרון משער של החלוץ הזמבי אוואנס קנאגווה. שלוש דקות לאחר מכן, דיאן ראדוניץ', שמושאל לרעננה ממכבי ת"א, כמעט מצא את השער אך פספס במעט, ובכל זאת סיפק ערב בכורה מוצלח עם בעיטות לא רעות שאיימו על השער של איתמר ניצן.



גם במחצית השנייה היה המומנטום אצל השחקנים מהשרון, שלא הפסיקו לתקוף, ונראה היה שבכל רגע ימצאו את השער השני. אי אפשר להתעלם מיובל שבתאי, שסאגת החתימה שלו בהפועל ב"ש איימה על מעמדו בקבוצה, ואתמול הוא הוכיח שוב על מה הייתה כל המהומה בתצוגה מרהיבה על כר הדשא. לעומת זאת, שחקני פ"ת הציגו משחק חלש, נטול מצבים ממשיים, ומה שאמור להדאיג את בן שמעון יותר מכל היא העובדה שכבר ארבעה מחזורים לא השיגו שחקניו ניצחון. בשבוע הבא הם ייצאו למשחק חוץ קשה נגד מכבי חיפה, ואילו הפועל רעננה תארח את בית"ר ירושלים.