בוקר לא שקט: ניסיון חדירה אירע היום (שני) בין היישובים צור נתן לסלעית בשרון כאשר מחבל חדר דרך גדר ההפרדה. כוח צה"ל שהוקפץ למקום ביצע נוהל מעצר חשוד ואז הוציא המחבל סכין וניסה לדקור את החיילים. המחבל נורה ונוטרל ואין נפגעים לכוחותינו.



האירוע מתרחש יום לאחר ששלושה חיילים נפצעו באורח קל עד קשה בפיגוע ירי במחסום צה"ל "פוקוס" באזור בית אל, סמוך לרמאללה. המחבל היורה נורה וחוסל על ידי כוח צה"ל במקום. מתחקור של האירוע עולה כי המחבל הגיע למקום ברכב פלסטיני והחל לירות לעבר הנוכחים במקום. חובשים ופרמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי לפצועים.



פצוע קשה עם פצע ירי בפלג גופו עליון פונה לבית החולים "הדסה עין כרם", פצוע באורח בינוני עד קשה עם פצע ירי בגפיים פונה לבית החולים "שערי צדק" ופצוע שלישי באורח קל עם פצע ירי בגפיים פונה לבית החולים הדסה הר הצופים.



בנוסף, ביום שבת אירע פיגוע דקירה בשער שכם בירושלים בו נער כבן 17 נפצע באורח קל. החשודים במעשה נמלטו מהמקום ולאחר סריקות נרחבות של כוחות הביטחון, נעצרו שני פלסטינים קטינים תושבי מזרח ירושלים. השניים הועברו למרחב דוד לבירור מעורבותם באירוע. במהלך האירוע, שני צעירים יהודים יצאו מהכותל דרך שער שכם, וכשהגיעו למדרגות הותקפו על ידי שני קטינים. אחד מהם, בן ה-17, נדקר בגבו ואת השני לא הצליחו לדקור והוא רץ לתוך שער שכם והזעיק את השוטרים.