טרגדיה בבני ברק: פעוטה בת ארבעה חודשים נפטרה היום (שני) בזמן ששהתה אצל המטפלת שלה בבני ברק, לאחר שפונתה במצב קשה לבית החולים תל השומר. המטפלת נחקרה ושוחררה ומהמשטרה נמסר כי אין חשד לפלילים.



אבי וילמן, מתנדב באיחוד הצלה שהגיע ראשון למקום, סיפר: "מדובר בפעוטה שאיבדה את ההכרה כששהתה אצל מטפלת. בסיוע מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בה פעולות החייאה ממושכות ומתקדמות ולאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה. נסיבות המקרה בבדיקה".



בחודש הקודם נקבע מותו של תינוק בן ארבעה חודשים, נכדו של ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול. המטפלת של התינוק חשודה שטלטלה את אותו וגרמה לו לחבלות חמורות. התינוק טופל ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בהדסה עין כרם עקב פגיעת ראש קשה ונפטר עשרה ימים לאחר שפונה אל בית החולים. 



הפעוט בן הארבעה חודשים ששהה במשפחתון, הובא לבית החולים במצב קשה. המטפלת, צעירה בעלת המשפחתון נחקרה במשטרה, שיתפה פעולה עם החוקרים ושוחררה. טרם ברורות נסיבות פטירתו של הפעוט. עם זאת על פי הערכת חוקרי המשטרה מסתמן כי ייתכן שמדובר בטעות אנוש מצערת שנבעה ככל הנראה מחוסר ניסיונה של המטפלת, כאשר היא הובילה בסופו של דבר לפטירתו של התינוק.



בחקירה במשטרה סיפרה המטפלת כי הפעוט התעלף ובעת שנכנסה ללחץ ניסתה להעיר אותו. לדבריה ככל הנראה בעת הניסיון להעירו, נפגע הפעוט. במשטרה מעריכים כי האירוע לא בוצע בכוונת תחילה, אלא מוגדר כ"טרגדיה נוראית". בכל מקרה במשטרה ממתינים עדיין לממצאים סופיים שייקבעו את נסיבות מותו של הפעוט, בין אם לאחר ניתוח ובין אם לאחר בדיקות רופאי בית החולים. בתוך כך, החקירה נמשכת.