דמויות מ"קונג פו פנדה", חיקוי של חלק מהפרסומת של old spice וניסיון להרים פרסומת לעסק. את כל זה הצליחו אנשי wix.com, החברה הישראלית להקמת תוכן באינטרנט, להכניס ב-30 שניות לכבוד פרסומת הסופרבול, שתשודר במהלך המשחק שמעורר את אחוזי הצפייה למימדים מפלצתיים בכל שנה מחדש. זוהי הפעם השניה ש-WIX מפרסמת במהלך גמר ליגת ה-NFL, ליגת הפוטבול האמריקאית. אגב, בפעם הראשונה אי פעם, המשחק ישוחק מחוץ לגבולות ארצות הברית, וייערך בטורנטו, קנדה, השכנה. זהו מהלך שנועד לחשוף קהלים נוספים למשחק, בעיקר מהמדינה השכנה.
כחלק מהקמפיין, שחררה Wix ברשתות החברתיות מגוון תכנים וסרטונים בהם מנסות הדמויות מקונג פו פנדה גימיקים שיווקיים שונים שהן רואות כחיוניים לקידומו של עסק קטן. פרסומת הסופרבול החדשה וכל שאר מרכיבי הקמפיין פותחו והופקו בעבודה משותפת של צוותי הקריאטיב של Wix ושל DreamWorks Animation, אולפני האנימציה מאחורי שוברי הקופות הבינלאומיים שרק, מדגסקר, הדרקון הראשון שלי, קונג פו פנדה ורבים נוספים.
בפרסומת של Wix מככבות הדמויות מ"קונג פו פנדה 3", כאשר הן מתמודדות עם השאלה כיצד לשווק את מסעדת הנודלס של מר פינג. הפתרון שהן מוצאות הוא לשווק את העסק הקטן באמצעות, מה שהן רואות כמהלך השיווקי האולטימטיבי,  פרסומת סופרבול. בנקודה זאת מוצגים טייקים על מספר פרסומות סופרבול מיתולוגיות מהעבר אולם במהירות מתברר, שהדרך להצלחה עסקית נגישה הרבה יותר ומתחילה בבניית אתר אינטרנט מרהיב עם Wix. מכאן נגזר ההאשטאג המלווה את הקמפיין של Wix השנה- #StartStunning. 

"הסופרבול הוא זירת הפרסום הגדולה בעולם, ופרסומות סופרבול רבות זכו עם השנים למעמד איקוני בתרבות האמריקאית. את המסר שלנו, שהצעד הראשון לעסק מצליח הוא בניית אתר אינטרנט מרהיב עם Wix, בחרנו להציג באמצעות טייק הומוריסטי על פרסומות סופרבול אהובות מהעבר," אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix. "אנחנו בטוחים שהשילוב בין דמויות האנימציה האהובות לפרסומות המיתולוגיות יתקבל באהדה ע"י קהל הצופים."  
"כשרואים את פו מקונג פו פנדה בנעליו של הגבר מהפרסומת של Old Spice, מבינים מיד את מעמדה האיקוני של הפרסומת שלנו,. אנחנו גאים מאוד בעובדה ש-Wix  בחרה לכלול אותנו במחווה שלה לפרסומות סופרבול מצליחות," אמרה ג'נין מילטיק, מנהלת המותג Old Spice.
זוהי הפעם השנייה ברציפות בה החברה מחליטה להשקיע בפרסומות במהלך הסופרבול Wix.com הינה הפלטפורמה המובילה לפיתוח נוכחות מקצועית באינטרנט, עם למעלה מ-78 מיליון משתמשים רשומים ברחבי העולם ומתבססת על התפיסה כי רשת האינטרנט צריכה להיות נגישה לכל, לא רק כצרכני תוכן פאסיביים אלא גם כיצרני ותורמי תוכן.