טל ברמן ואביעד קיסוס ניסו הבוקר (חמישי) לפצח את "סוד הכישלון" של השחקן ניקולס קייג'. "ניקולס קייג' לא מפסיק לעבוד אך כל הסרטים שלו זוכים לביקורות גרועות. היום יעלה לאקרנים סרטו החדש "הנעלמים" שגם הוא נפילה".



"גם במאים מבריקים לא הצליחו להרים אותו, הם נופלים איתו", אמרו השניים. טל התוודה: "הוא פשוט הצליח לשחרר, הוא וויתר על העניין של טוב, של הצלחה, של איכות והוא פשוט בא לעבודה. הוא מרוויח כסף טוב, מיליון דולר לסרט, מה אכפת לו אם זה טוב". השניים הוסיפו בווידוי: "מה שכולנו היינו עושים בשביל זה".



לדבריהם בשואו ביזנס שהוא תחום לא פשוט יש מי שחושש מה יגידו עליו אבל ניקולס קייג' פשוט מצא את הנוסחה המושלמת. "הוא הציב מודל מעורר קנאה בפני כולנו", אמר טל. "הוא בא, עושה סרטים לא טובים ופשוט לא אכפת לו", הוסיף טל.



למרות הביקורות הלא מחמיאות, מחזיק קייג' בפרס אוסקר לשחקן הטוב ביותר על תפקידו בסרט "לעזוב את לאס וגאס". "יש לו אוסקר בבית, את הכסף הוא עשה", אמר אביעד.




כישלון חרוץ: "הנעלמים" - עוד סרט עם ניקולס קייג' שנקטל ע"י המבקרים



שני הסרטים האחרונים של ניקולס קייג' היו “ראנר", שבו גילם פוליטיקאי אידיאליסט אך מושחת שהקריירה שלו נהרסה כתוצאה מהסתבכות בפרשיית מין שערורייתית בתקופה שלאחר דליפת הנפט הגדולה במפרץ מקסיקו, ו"מרוץ נגד הזמן", שבו גילם סוכן CIA שרוצה לנקום בטרוריסט שחתך לו חלק מהאוזן. הראשון קיבל ביקורות גרועות, והשני קיבל ביקורות איומות (אפילו קייג', השחקן הראשי הנוסף, הבמאי והמפיק חושבים שהוא היה נורא והביעו את אכזבתם מהתוצאה, כשהצטלמו בחולצות שעליהן מודפס הסעיף בחוזה שאוסר עליהם ללכלך על סרט). היום (חמישי) יעלה לאקרנים סרטו החדש של קייג', שיצא בארצות הברית לפני כמה חודשים וקיבל – הפתעה הפתעה – ביקורות מזעזעות.



בסרט האימה “נעלמים" (Pay the Ghost) מככב קייג' לצד שרה ויין קליס (הידועה בתור ד"ר שרה טינקרדי בסדרת הטלוויזיה "נמלטים" ובתור לורי גריימס ב"המתים המהלכים") ומגלם פרופסור לספרות שמאבד את בנו צ'ארלי כשהם יוצאים לחגוג את ליל כל הקדושים. כל חובבי “תיקים באפלה", שיצאו לאחרונה מהארון לכבוד עליית המיני סדרה החדשה, ישמחו לשמוע שאחרי היעלמותו המסתורית של הילד, הוריו המודאגים מתחילים לראות כל מיני דברים מוזרים ובלתי מוסברים ולהשתכנע שכנראה יש סיבה על־טבעית להיעלמותו.



"היו שני אלמנטים בסרט שממש דיברו אלי", אמר קייג'. "הראשון הוא האימה הרגשית של הסיוט הגדול ביותר של כל הורה – לאבד את הילד שלך – אני חושב שזה משהו שכל ההורים מבועתים ממנו. ואז להגיע מזה לרעיון שצריך להשיג גישה לממד אחר כדי לשחרר את הבן שלך מהעולם העל־טבעי. לא ממש ראיתי את שני האלמנטים האלה יחד עד כה, ובגלל זה רציתי לעשות את הסרט הזה".