חתולים זוכים לביטויי אהבה רבים ברשת, אך המקרה הזה מתבלט, כנראה, מעל כולם: עמוד גיוס כספים בבריטניה הצליח להתרים יותר מ-4000 ליש"ט להקמת אנדרטה לחתולה שככל הנראה נדרסה. 
הסיפור התחיל כשמיסי, חתולה ג'ינג'ית מהאוונט, המפשיר, שנהגה לשהות בקביעות בתחנת אוטובוס באיזור, נמצאה פצועה עם סדק בגולגולתה ולסת שבורה. בעקבות הפציעות האנושות, מיסי הורדמה. ב"הגרדיאן" דווח כי גורם הפציעות של החתולה בת ה-13 לא היה ידוע, אך ההשערות הן כי ייתכן והן נגרמו על ידי חבלה מכוונת או תאונת דרכים. 
החתולה תוארה כ"נאמנה ביותר", וזכתה לאהבה רבה מנוסעי תחנת האוטובוס מספר 39 - אותה נהגה לבקר באופן קבוע. הנוסעים ההמומים החליטו שהם חייבים להקים אנדרטה לזכרה של החתולה, בתחנת האוטובוס שהייתה אהובה עליה. הם החליטו לתרום כסף באמצעות דף לגיוס כספים. בתחנה עצמה השאירו אנשים גם פרחים, תמונות, ציורים ומכתבים מילדים.

"ברצוננו לגייס כסף ככל האפשר, לשלט זיכרון. הסכום שיוותר ייתרם לצדקה. החתולה המסכנה הייתה אהובה מאוד בקרב רבים שפשוט היו מגיעים לתחנה ומתיישבים ללטף אותה  – היא הייתה תמיד שם במשך שנים רבות", נכתב בדך גיוס הכספים.
"לבי נשבר מהמחשבה שמישהו או משהו היה יכול לעולל דבר כזה לחתולה היפה הזאת, ותודה לך מיסי הקטנה על כל השמחה שהבאת לכולנו לאורך השנים", סיכמו הנוסעים.