אף על פי שבמשטרה מודעים לפרסומים אודות טענותיהן לכאורה של נשים המאשימות את שחקן התיאטרון והקולנוע המוביל משה איבגי בהטרדות מיניות ומילוליות, גורם במשטרה אומר כי אין כוונה, בשלב זה לפחות, לפתוח בחקירה בנושא או בדיקה שלו.



אתמול התייחס לסוגיה עורך הדין ציון אמיר, פרקליטו של איבגי, שטען כי שבע הנשים שיצאו בזו אחר זו באמירות נגד השחקן מסִבות ללקוחו עגמת נפש קשה. "מרשי מקבל את הפרסומים בצער רב ובכאב גדול", אמר אמיר, "הוא המום לחלוטין מהדברים שמתפרסמים. כל חייו הוא מקדיש לעשייה חשובה בתחומי הקולנוע, התיאטרון והאמנות ובחינוך ובהעמדת דור חדש של תלמידים, והדברים קשים לו עד מאוד. הוא הקפיד כל חייו על שמירת כבודו של הזולת, של כל אישה ואיש באשר הם. הוא מאמין בניקיון כפיו ומצפה שהגל העכור הזה יחלוף מהעולם".
 
לשאלה אם יש למרשו מושג מי עומד מאחורי גל הטענות, ענה עו"ד אמיר: "איננו מתכוונים להתעמת עם טענות כלליות אלא בזמן ובמקום הראוי לכך. אם תיעשה בדיקה או חקירה בידי גורם מוסמך, יתייצב שם איבגי וישתף פעולה על כל הידוע לו בכל עניין ודבר, ויסביר מדוע לא דבק פגם כלשהו בהתנהלותו".
 

במשטרה, כאמור, לא מתכוונים לפתוח בחקירה בשלב זה ואפילו לא בבדיקת הפרטים, וזאת לנוכח העובדה שאין פירוט של אירועים ואין אפילו תלונה רשמית אחת. לדברי הגורם המשטרתי, "במקרה הזה אין לנו דבר וחצי דבר. אין כאן פירוט של אירועים, למעט סיפור על מקרה אחד של י' שקרה לפני כעשור, ועוד אירוע של א'. לפיכך, לא נראה על פניו בשלב זה שתיפתח חקירה או שיש כוונה לבצע בדיקה בנושא".