יש כאלה שניסו לבחון את צורת הבטן של בר רפאלי, אחרים לגלות מה עובר עליה בשבועות האחרונים או איך היא חשה - הכל רק כדי לקבל מענה לשאלה שמסקרנת מעריצים וחובבי הביצה הישראלים מאז תחילת השנה האזרחית החדשה (אבל לא את חוקרי רשויות המס): מה יש לרפאלי בבטן, האם עדי עזרא יגדל איתה יורש או שמא יורשת עצר?
 
ובכן, התשובה לגבי הבייבי של הדוגמנית, נמצאת במרחק קריאת כמה שורות. רפאלי, שחשפה שהיא מרחיבה את המשפחה במהלך חגיגות השנה האזרחית החדשה  - נמצאת בחודש הרביעי להריונה הראשון. לאחרונה, עברה בדיקת אולטרסאונד שגילתה לה ולבעלה איש העסקים למה הם מצפים, ביזנסמן קטן או דור חדש למשפחת הדוגמנות?


בנות ונהנות. בר רפאלי וחברה, בתחילת ההריון (צילום מסך)


אז החזיקו חזק כי לרפאלי (30) ועזרא (41) תהיה ברבורית פעוטה. מיני מודל. ילדה. לפני שבועות ספורים, היא אפילו רמזה על כך בעקיפין באמצעות תמונת אינסטגרם שבה צילמה תמונה של עצמה כפעוטה אי שם באייטיז, כשהשתתפה בפרסומת למוצרי תינוקות. 

הבת, שצפויה להגיח לעולם בעוד חמישה חודשים פחות או יותר, תהפוך בקיץ הקרוב את רפאלי ועזרא מזוג, שנישא בחודש ספטמבר האחרון בחתונת פאר, למשפחה קטנה בת שלוש נפשות. בינתיים, בר תמשיך לאכול עבור שתיים, כפי שהתלהבה בסוף השבוע האחרון, בתמונת רשת שפרסמה רפאלי כמובן. לבריאות, מאמאל'ה.


 

Officially pregnant #cravings

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on


 

 

Baby B

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on




בדיקת ההריון שבאמצעותה בר רפאלי הכריזה על הרחבת המשפחה (אינסטגרם)