בר רפאלי עוד לא אמא, זה יקרה רק בקיץ הקרוב אז תלד את בתה הבכורה מבעלה עדי עזרא - אבל כבר כעת, נותנת למעריצים שלה שיעור באימהות. לא ברור אם בגלל הורמונים של הריון או שמא יום המשפחה שחל מחר (שלישי), אבל נדמה שיש אדם אחד בכל העולם שרפאלי מרגישה שהיא צריכה להוקיר לו תודה. לא, לא מדובר בחבר טוב או סוכן בינלאומי, גם לא באקס הוליוודי, אלא באמא שלה, ציפי (לוין) רפאלי.
 
זוכרים שפעם יום המשפחה היה "יום האם"? כי מדובר בתזמון מושלם עבור הטופ מודל ההריונית להודות לאישה שהביאה אותה עד הלום, שנלחמת על שמה והמוניטין שלה באש ובמים. מה שככל הנראה העלה בה צורך עז לשתף את מי שעוקב אחריה ברשת בהערכה והאהבה הגדולה שהיא רוכשת לגברת לוין. לצד תמונה של השתיים מתנשקות שפרסמה בפומבי, הוסיפה כיתוב מרגש וארוך במיוחד.

 

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on



"כמעט כל אחד היום צועק על אמא שלו, חושב שהיא חברה שלו. פעם היו מקשיבים להורים שאמא אומרת משהו, היו בולעים את הרוק, מקשיבים וסותמים. עכשיו יוצאים יושבים על ספסל מעשנים שותים, עושים שטויות ומאבדים שליטה ואמא יושבת מחכה לכם בבית. אבל היא לא תתקשר, בשביל שלא תגידו שהיא חופרת", כתבה רפאלי. 


"אתם לא מבינים שהיא בעצם רק דואגת לכם ורוצה שרק יהיה טוב בשבילכם, אבל תמיד תהיו מושפעים מהחברה ולא יעניין אתכם בכלל מה זאת הדאגה של אמא. תבינו היא אתכם, תמיד תצעד ראשונה, תחבק תנשק ורק תנסה לעזור. אולי נבין שאמא יש רק אחת וחברים יש 200 וגם הם מתחלפים. אמא תמיד תישאר לצדך, לאמא אין תחליף, היא איתך לאורך כל הדרך, תעריכו ותכבדו אותה כי אמא יש רק אחת". לצד הכיתוב המרוגש, הוסיפה "לא שלי, אבל כל כך נכון".

 

All 3 of us

A photo posted by Zipi Refaeli (@zipirefaeli) on


אז חברים יש 200 וגם הם מתחלפים? אם מדובר ברמז לעובדה שהיא לא בקשר עם מי שפעם הגדירה כ"חבר טוב. כזה שיודע לתת. להקשיב ולקבל... חבר שיד ביד חווים חוויות לאורך החיים והכל באהבה, פירגון והרבה כיף", איש חיי הלילה התל אביבי שאף התפרסם בזכותה של הדוגמנית, נדב שצר, אז התמונה עם מאמא רפאלי עשתה את עבודה. כיוון שרפאלי ושצר, על פי השמועות, לא מדברים כבר מספר חודשים. רגע, אז הוא לא יארגן את הבריתה של הבייבי?

 

הוא שוב אוכל

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on