חברת הכנסת שלי יחימוביץ' הגיעה היום (שני) להלוויה של ענת דולב ז"ל, ואם לא די בצער של האירוע עצמו, חברת הכנסת מ"המחנה הציוני" הייתה צריכה להתמודד עם פריצה לכלי הרכב שלה וגניבה של התיק האישי שלה ותכולתו.
"גנבו לי מהרכב את התיק, כולל הכל, בזמן הלוויה של ענת. אם למישהו יש עצות פרקטיות איך מתמודדים עם אתגר השחזור מחדש באמצע לוז מטורף, יבורך", כתבה יחימוביץ' בטוויטר.
נדב אבוקסיס הבריק וכתב: "זהו, התחילו הפריימריז במפלגת העבודה!" ברמיזה על זהות הגנב, ועל כך ענתה יחימוביץ': "מתעלה על עצמך היום".
 

אחר הציע לחברת הכנסת להוציא "רישיון נהיגה בסופרפארם ביד אליהו בשירות האוטומטי". יחימוביץ' שאלה: "וואלה, מה צריך להביא?" והוא ענה לה: "אשראי כלשהו. זהו. להזין מספר ת"ז. לשלם וזה מדפיס לך רישיון זמני והקבוע נשלח הביתה".

יריב אופנהיימר כתב בהומור כי יחימוביץ' היא כעת "ח"כ בלי תיק". אחרים הציעו לה: "דבר ראשון תתקשרי בדחיפות לסניף הבנק שלך ותעדכני אותם על הגניבה. מיד לאחר מכן יש להתקשר לחברות כרטיסי האשראי לחסימתם"; "שווה לערוך חיפוש בפחים באזור, רוב הסיכויים שהגנב מעוניין בכסף בלבד" וגולשת נוספת אמרה לה: "קודם כל - אל תפני למשטרה, לא ממש עוזרים... אבל ברצינות - תבררי אם במקום קיימות מצלמות בטיחות. בחלק מבתי הקברות היום זה קיים".