משמרות המהפכה באיראן הצליחו לחדור למחשבו האישי של רמטכ"ל צה"ל לשעבר, כך חשף הערב (שלישי) אלון בן דוד בחדשות 10. על פי הדיווח, באיראן מתרברבים בהצלחה וביכולות של מעצמת הסייבר שהקימו משמרות המהפכה. 
לעומת ישראל, לאיראן עדיין אין יכולות גבוהות. אך עם זאת - בשנת 2015 הצליחו האיראנים לחדור למאות מחשבים של ישראלים, ובהם אנשי מערכת הביטחון, קצינים בכירים בעבר ובהווה ואפילו הצליחו לחדור למחשבו האישי והפרטי של רמטכ"ל לשעבר. על פי הדיווח בחדשות 10, האיראנים שאבו מידע רב מתוך המחשבים כולל מסמכים, תמונות והתכתבויות דואר ולא ברור מה מידת הנזק שנגרם לישראל כתוצאה מכך. בחלק מהמקרים, התוקפים התרשלו והשאירו חותמות כולל כתובות מייל שאפשרו לאנשי האבטחה הישראלית להתחקות אחרי התוקף ולבדוק את דפוס פעילותו. עוד עולה כי בחלק מהמקרים מדובר בהאקרים שפעלו מטעם ארגון ובחלק אחר מדובר בהאקרים שהתפארו בהצלחתם אולם לא עבדו עבור אף אחד. 

גניבת זהות וירטואלית
בשנים האחרונות איראן וחיזבאללה עושים מאמצים רבים להגיע למחשבים של בכירים במערכת הביטחון באופן ספציפי, ובחלק מהמקרים יש גם הצלחות.  לפני כמה חודשים, כשהבינו האיראנים שישראל גילתה על הפעילות, הם עצרו את התקיפות. אולם הערכות הן כי הם הספיקו בינתיים לשאוב את המידע ולעשות בו שימוש כולל גניבת חייהם הווירטואליים של מאות ישראלים. הערכות הן כי למרות שהאיראנים נתפסו, הם ימשכו לבצע פעולות כאלה גם בעתיד ואולי גם ממש בזה הרגע. 

לצד הפרסום הדרמטי, יש לציין כי ישראל נחשבת בעולם כמעצמת סייבר ואתגר גדול מאוד להאקרים תוקפים. לישראל יכולות בלתי רגילות בתחום הסייבר ומידי פעם צריכים באגף המודיעין לסובב את הראש לאחור כדי לראות את האויב בהתקדמותו. אחד האתגרים הגדולים שמודים עליהם בצה"ל הוא האתגר לשמור על הפער בין ישראל לבין האויבים. הם מתגאים בעיקר בעוצמה גדולה באיסוף מודיעין אולם מודים שלמרות הפער עדיין צריך להתחזק בתחום ההגנה והתקיפה.