תיעוד הפיגוע בגוש עציון: כך תקף המחבל את הצעיר תומר דיטור (28), במרדף קצר ובמאבק שהסתיים בדקירה ומנוסה ממקום הפיגוע. בסרטון ממצלמות אבטחה שפורסם היום (רביעי) נראים רגעי התקיפה של הסטודנט שיצא אתמול לריצה בנווה דניאל. הרץ לבש חולצה כתומה והחשוד בדקירה הגיע מצד ימין כשהוא לבוש בצבע שחור. אחרי מרדף קצר הגיע המחבל לצעיר ונאבק עמו. לאחר מכן נמלט המחבל מהמקום והפצוע נשאר במקום. 


תיעוד הפיגוע בגוש עציון

כזכור, סטודנט המתגורר בראש צורים, יצא אתמול לריצה בנווה דניאל ומצא את עצמו קורבן פיגוע. הוא נפצע במצב בינוני לאחר שנדקר בכתפו מספר פעמים, ופונה לקבלת טיפול בבית החולים שערי צדק. המחבל נמלט, וסריקות נרחבות עודן מתנהלות אחריו. הפיגוע סמוך לשביל המקשר בין נווה דניאל לאלעזר. המחבל הדוקר נמלט לכפר נחלין וכוחות גדולים סרקו אחריו. בעקבות זאת, הצירים בגזרה נסגרו ומחסומים נפרסו. כמו כן, הפלסטינים דיווחו על סריקות נרחבות בתוך הכפר נחלין, אליו על פי העדויות נמלט המחבל, והכפר נסגר ליציאות וכניסות. 

"לא הבנתי שזה מחבל, חשדתי אבל לא הבנתי שלקראת זה אני הולך. הסתכלתי אחורה וראיתי שהוא רץ אחריי עם הסכין. הוא התחיל לתת לי מכות בראש עם הסכין ועשיתי מה שאני יכול כדי להרחיק אותו עם הידיים. הוא דקר אותי פעמיים בכתף, הסתובב וברח", אמר דיטור מוקדם יותר היום. 

עוד סיפר על הרגעים מול המחבל: "כל מהלך המפגש בינינו היה שקט, אמרתי כמה מילים אך לא צעקתי. הייתי מוכן להרחיק אותו ואחרי שהוא ברח צעקתי לש"ג 'מחבל, מחבל, דקרו אותי'. הוא צעק לי מה קרה וכשהשומר הבין מה קרה הוא הנחה אותי לשכב על הרצפה ולחכות לטיפול. מהר מאוד הגיעו הרבה אנשים ופינו אותי לבית החולים. תוך כדי אני קולט ומבין מה הולך. אין ספק בדברים האלה - הוא לא דקר כי הוא רוצה לשדוד אותי, אלא מהסיבות הידועות".