אם פעם "פליט ריאליטי" היתה מילת גנאי בפי כוכבי הביצה המקומית, שרק רצו ככל האפשר להתרחק מכוכבי האינסטנט שגונבים לשחקנים/ זמרים/ אמנים/ דוגמנים/ אנשים בעלי חשיבות עצמית כמה עבודות נחשקות בתעשיית הבידור - אז היום כבר הבינו שאין דרך מילוט. אם הופיעו על המסך וזכו בטייטל ביושר, אז במקום להילחם בהם עדיף להצטרף אליהם. 



זאת כנראה הסיבה שכמה נשים עסוקות פינו מזמנן אמש (רביעי) והגיעו להקרנת הבכורה של הריאליטי החדש "אחותי ג'קי", שאמור להוות את התשובה הישראלית ל"משפחת קרדשיאן" ההוליוודית - עם ג'קי אזולאי בתפקיד קים קרדשיאן הישראלית. בעלה ישראל אזולאי, אחיותיה ואמה של הבשלנית המפורסמת, על תקן אלה שמעוררים את הדרמות סביבה. מרגש.

באנו להשיק. ג'קי אזולאי עם אחותה (צילום: אור גפן)


תראו, הבאתי מתנה. מושיק גלאמין מפרגן לג'קי וישראל


פאן, אילוסטרציה


ג'קי, שהופיעה על המסך לראשונה ב"מאסטר שף" (ומאז גם בתכניות הריאלטי "זוג מנצח" ו"חלומות מפלסטיק"), תופיע על המסך של ערוץ הוט בידור ישראלי לצד בעלה כמובן, ולא פחות מ-14 (!) אחיותיה מרמת בית שמש. בהן, האחות הבכורה קורטני, סליחה, ג'ולי (גם היא ניסתה את מזלה ב"מאסטר שף", אבל הצליחה פחות), הודיה, פאריה, אושרת ושמחה, וכן אימן מרים אלחרר, כך שכולן בילו בהשקת התכנית.



לאה שנירר חמושה בכובע


טילטיל הביא את רעייתו



גם לירז דרור ובעלה איציק מפרגנים לחברים הטובים

אל הקרנת הבכורה, כאמור, הגיעו כמה מחברותיה המפורסמת של אזולאי. כך שהמעושרת לאה שנירר בחנה את חבותיה של אזולאי לירז דרור שהגיעה עם בעלה, המנחה ירדן הראל והדוגמנית שביט ויזל. מושיק גלאמין הביא מתנה ופגש שוב את השבר השורד טילטיל עם אשתו, לי לוי לא ויתרה על האיוונט, כמו גם רוית אסף, המוזיקאי דורון מדלי ואחרים. אפשר לנחש כבר מראש שאזולאי לא תצטלם לתמונות ש"ישברו את האינטרנט", כן?
 

ירדן הראל בלו, בלו, בלו


הפרחים לישראל אזולאי


ברור שלי לוי לא מפספסת  אף אירוע מתועד


דורון מדלי מחבב את קיי לונג


רוית אסף מדגמנת חיוך


אחיות או לא להיות. ג'קי אזולאי והמשפחה