צפון 


אנגוס
שף המסעדה החיפאית המשובחת, נבות שלח, הרכיב ארוחת בשרים שמוגשת ללא סכו"ם ומקרבת אותנו לאוכל, ליצרים שלנו וזה לזה. כל זוג יקבל זוג סינרים מתנה, כדי שאפשר יהיה לשמור על ניקיון הבגדים וליהנות מערב רומנטי עם בשרים משובחים. בתפריט: נתחים גדולים ומבחר תוספות, יין אנגוס שיוגש במהלך הארוחה ללא הגבלה, פרוסקו קרם דה קסיס ופורט.
מחיר ארוחה לזוג: מ־440 שקלים (04-8626603).

לזרוס. צילום: יפית בשבקין

לזרוס
בוגרת "האח הגדול", פותנה ג'אבר, מגיעה ללזרוס, ביסטרו שף ים תיכוני בהשראה איטלקית, שנפתח לאחרונה בכפר יאסיף. ג'אבר תבשל שם ספיישלים יחד עם שף המסעדה שאדי בשארה (לשעבר אלבאבור) מהשעה 19:00. איך משתלבים המטבח האיטלקי והערבי יחד? מסקרן, כמו גם המנה סוכריות פסטה במילוי לבנה ביתית וזעתר (04-8268807).
מרינדו
מסעדת מרינדו עין גב, הממוקמת מול קיבוץ עין גב, מזמינה זוגות לחגוג את הוולנטיינ'ס דיי עם ארוחת בשרים זוגית ובקבוק קאווה וליהנות ממופע שירי אהבה. המסעדה מציעה תפריט זוגי מיוחד לערב זה ותפריט מגוון ועשיר מבשר טלה ובקר.
מחיר לסועד: 159 שקלים (04-6658555).

מרינדו. צילום: סטודיו דרור כץ
בלוברי
ברשת בלוברי משיקים לחג את מארז האהבה True Love עם מגוון טעמים במהדורה מוגבלת: גלידת וניל ברוטב תות איטלקי, גלידת שמנת עם מרשמלו, בננה טופי ולוטוס, ריבת חלב עם קוקוס ושוקולד לבן ואגוזי לוז. אזורי המשלוח: נהריה והגליל המערבי, פרדס חנה־כרכור וטבריה והעמקים.

בלוברי. צילום: ליהי אביטול
מינה טומיי
בסניפי המסעדה בחיפה ובתל אביב יוגש תפריט ערב ולצדו תפריט דים סאם (פירוש השם: נגיעות קטנות בלב) שבנה השף משה בדישי, על מנת להעצים את חוויית הבילוי לזוגות האוהבים במינה טומיי, במחיר של 32 שקלים למנה (1-700-504-506). 

 

מרכז



מל ומישל
במסעדה האיטלקית, שהוכתרה במדור זה כמסעדה הרומנטית ביותר בתל אביב, מציע השף והבעלים ניר ויימן לחגוג עם תפריט הערב המיוחד של המסעדה לצד כמה ספיישלים: פולפטה סרטנים עם איולי בזיל (64 שקלים), אונטריב שבושל שמונה שעות על שפצלה סלק (128 שקלים) ועוד (03-5293232).

מל ומישל. צילום: יח"צ
 
ג'קו
מסעדת מאכלי הים ברמת השרון מציעה ערב שכולו חגיגה. בתוכנית: הופעה חיה של להקת מלבי טרופיקל, שתנגן מוזיקה לטינית בלקנית, ותפריט עם מנות זוגיות חגיגיות שיתווספו לתפריט הקלאסי והמוכר, כמו גאליה פירות ים – חמאה, שום ויין לבן בתוספת מיקס פירות ים. מינימום הזמנה לסועד: 150 שקלים (03-5668898).
 
דובנוב 8
לכבוד החג המסעדה התל אביבית מזמינה את הסועדים לחגיגה רומנטית מהשעה 17:00 עד 20:00: שולחן שיזמין שתי מנות עיקריות יקבל מנת קינוח על חשבון הבית ו־1+1 על כוס קאווה (03-6968655).
 
וינו סוקה
למה לחגוג יום אחד לאהבה, אם אפשר יומיים? מסעדת השף הכשרה והמעולה בהרצליה מציעה יומיים של תפריט אהבה מיוחד, שנבנה על ידי שף המסעדה, ליאור משה. יום האהבה יחל במוצאי שבת, ויימשך למחרת בערב. מחיר לארוחה: 590 שקל לזוג (09-9585779).

וינו סוקה. צילום: דניאל לילה
 
מאנטה ריי
תחת הסלוגן "אם שותים – ממש נהנים" חוגגים במאנטה ריי ביפו עם כוסות שמפניה, קוקטיילים זוגיים ועם פסגה זוגית: מגדל שלוש קומות של פירות ים – בקומה הראשונה: שישה אויסטרים ג'ילארדו, בקומה השנייה: סשימי של לוקוס עם טארגון וזיתים שחורים, ובקומה השלישית: קרפצ'יו שרימפס (03-5174773).

מאנטה ריי. צילום: יח"צ
 
קלארו
בערב החגיגי יוגש תפריט המסעדה ולצדו תפריט ספיישלים עם מנות מקומיות שניתן לחלוק. לצד אלו יוגשו קוקטיילים על בסיס פירות העונה וסירופים מיוחדים הנרקחים במקום. בין הספיישלים: דגים נאים על צלחת עשויה קרח עם שלושה ויניגרטים ובוצ'ר בשרים ענק עם ירקות חווה צלויים בשלמותם (03-6017777).
 
לחמים
במאפיית לחמים משיקים תפריט ולנטיינ'ס מתוק ומושקע לאוהבים, הכולל שילובים של שני חומרי הגלם המזוהים ביותר עם חג האוהבים – שוקולד עשיר ותותים טריים. בין המנות: אקלרים אישיים עם קרם פטיסייר עשיר, עוגיות המרציפן המסורתיות של מאפיית לחמים, מוס שוקולד ואף תותים טריים טבולים בשוקולד איכותי.

לחמים. צילום: יח"צ
 
206
ארוחת אוהבים זוגית במסעדה הפתח תקוואית תוגש במחיר עם גימיק: 206 שקלים. מהשעה 12:00 בצהרי יום ראשון ניתן יהיה לקבל שתי מנות ראשונות לבחירה, שתי מנות עיקריות, קינוח זוגי ושתי כוסות יין (8206*).

 

דרום 


 
כרמים
השף סהר רפאל רקח תפריט מיוחד לאוהבים שיוגש במסעדות כרמים במושב סגולה ובבאר שבע. מתחילים באהבה – מגוון מנות ראשונות מעוררות תשוקה כמו קרפצ'יו מזרח ומערב, קרפצ'יו סלמון וטונה אדומה בוויניגרט פסיפלורה עם קרוטוני פוקצ'ה, ממשיכים בשיכרון חושים – מנות עיקריות שמחממות את הלב, כמו פילה דג ים צרוב בגריל עם קרם תפוח אדמה, ירקות וציר ברווז עשיר (סגולה: 08-8505859; באר שבע: 08-9966444).


הפתעה



במסגרת פרויקט הארוחות הסודיות של מחלבות גד יש ארוחה סודית מיוחדת שתתקיים בוולנטיינ'ס דיי: לא יודעים מי השף, לא יודעים איפה הארוחה תתקיים, אבל כן יודעים את המחיר (350 שקל לסועד כולל יין ושתייה). ההרשמה באתר מחלבות גד.