סוף כל סוף: אחרי אין סוף דחייות, שינויי שם ופרשיות, האלבום החדש של קנייה ווסט, "החיים של פאבלו" (The Life of Pablo), זמין להאזנה בבכורה עולמית. האלבום הושמע באירוע מיוחד שארגן ווסט במדיסון סקוור גארדן בניו יורק סיטי. 
שידור חי של האירוע התחיל בשעה 23:00 שעון ישראל, וזמין כאן.

באירוע, שמשודר בכמה מוקדים ברחבי העולם וזמין בסטירימינג, תהיה גם הצגה של הקולקציה החדשה שעיצב קניה ווסט, קולקציית Yeezy Season 3 והופעת-במה של האמנית ונסה ביקרופט.

 
 

קנייה ווסט (38), ראפר, מפיק מוזיקלי ויזם תרבות, הוא מהדמויות הבולטות ביותר בתרבות הפופולארית כיום. הוא ידוע בשל שלל שערוריות והתבטאויות מגלומניות ("אני שייקספיר של הדור הזה"), אך גם בשל כמה מאלבומי המוזיקה המהוללים והאהובים ביותר של השנים האחרונות. 

שמועות על האלבום החדש ומועד היציאה שלו רוחשות ברשת כבר מהקיץ הקודם. האלבום האחרון של קנייה, Yeezus (שילוב של הכינוי של קנייה, Yeezy ו-Jesus), יצא ב-2013. אלבומים קודמים של קנייה כוללים: My Beautiful Dark Twisted Fantasy, שיצא ב-20120 ונחשב על ידי מבקרים כאחד מאלבומי המופת הגדולים ביותר של השנים האחרונות, 808s and heartbreak, אלבומו המלנכולי של קנייה שמוקלט כמעט כולו באוטו-טיון ועורר מחלוקת גדולה, ואת טרילוגיית האלבומים הראשונים של ווסט, המאופיינים באופי "סולי" בהרבה מהיצירות המאוחרות שלו- Graduation, Last Registration ו-The College Dropout.