רגע, אז אתם בעד שי חי או הנמסיס שלו בבית - אור סיונוב, מי שהוא מכנה בגאווה "מכשפה", והיא עונה לו בחזרה? נדמה שתומכי הגברת עם הפה הגדול בבית, עשויים להתבלבל מעט בגלל סטטוס רשת שכביכול כתבה משתתפת העונה השביעית של "האח הגדול", שיוצא נגד (תחזיקו חזק) - כלבים והבעלים שלהם!
בצילום סטטוס שנלקח מפרופיל הפייסבוק האישי של סיונוב ומופץ ברשת היום האחרון, נראה כאילו הדיירת פרסמה בקיץ שעבר פוסט נוראי, שבו היא מביעה גועל מההולכים על ארבע - כך שאת הכלבים היא מכנה בסטטוס "יצורים חסרי כבוד עצמי שתקועים לכם כמו שערה בגרון". ברצינות?


הב הב. הסטטוס שנכתב על ידי אור סיונוב (צילום מסך)

על פי הסטטוס, שתחילה לא היה ברור אם אכן נכתב על ידי דיירת "האח הגדול" כיוון שלא נמצא בפרופיל שלה (או שייתכן שהוסר מהרשת עם כניסתה לבית) - "לעולמי עד לא אצליח להבין את החיבה או הרצון להיות בקרבת הייצורים האלה וצריך אומץ לדבר על עניינים שכאלו". עוד המשיכה ש"כאשר יש לכם כלב אתם כל החיים אוכלים אוכל עם שיערות ומחרחרים חצי יום אחרי".
האם שי חי, שטוען ש"הסתובב בכל העולם ולעולם לא פגש אישה רעה כמוה", צדק - או שבכלל מדובר בססטוס שכתבו אנשים שמעוניינים להכפיש את שמה של משתתפת הריאליטי עם הקול הגדול? מה שבטוח הוא שהכל יתבהר כשסיונוב תצא מהבית, כמו גם עניין ההתאהבות שחוותה כלפי אישה, כנראה.

ככל הנראה, הסטטוס אכן אמיתי, שהרי תום מעמוד המעריצים של אור סיונוב בפייסבוק, הפנה את תשומת ליבנו לסטטוס אחר שכתבה הדיירת לפני כניסתה לבית האח, בו היא מספרת על חתולה שהאכילה והכניסה לביתה. עוד נמסר לנו כי את הסטטוס הזה מפיצות חברותיה של אור, כתגובה לכתבה זו.



תום מעמוד המעריצים, האם הסטטוס הוסר בכוונה מהרשת?
"לא הורדנו אותו, הפכו אותו בהגדרות הפרטיות לסטטוס שניתן לקרוא ע"י 'חברים בלבד' במקום סטטוס ציבורי הפתוח לכל. אולי זה כי יש תגובות קשות לסטטוס מגורמים הקשורים לשי חי. אנחנו לא רוצים שיגיבו בגלל שיש שם הכפשות והסתה נגד אור".