בר רפאלי, את כבר ממש מוכנה לאמהות הא? רק תראו על מי הטופ מודל שבקיץ הקרוב תביא את יורשת העצר לבית עדי עזרא, מתרגלת את כישוריה בהחלפת טיטולים, גיהוק וערסול. רמז: מדובר בתינוקת של צמד מפורסם אחר בביצה, שמורכב מפליטת ריאליטי וקומיקאי משעשע שפעם היה ה-BFF  של רפאלי.
 
נו, ברור שהדבר המפתיע ביותר שיכול היה להתרחש היום (ראשון) קרה, כש"דודה" רפאלי ביקרה את הבייבי אלה ברוך - בתם הקטנטנה של יאנה יוסף ושליש "מה קשור" ציון ברוך. אשתו של המחיקן, פרסמה אחר הצהריים את התמונה של הדוגמנית ההריונית כשהיא מחזיקה קרוב ללבה את ילדתה האהובה. איך לא, תחת התגית "דודה בר באה לביקור", כמובן.

 

#דודהברבאהלביקור

A photo posted by ואהבת לרעך כמוך (@yanayosef5) on



אם שכחתם, רפאלי וברוך תפקדו לפני כמה שנים על תקן החברים הכי טובים, כשהדוגמנית בילתה צמוד עם החברים מ"שלישיית מה קשור" ואף נסעה איתם למספר חופשות בחו"ל. עם זאת, רגע לפני שברוך החליט לאחד כוחות עם יוסף, היחסים בינם התקררו ורפאלי לא הוזמנה לחתונה. 
 
מאז, השניים כבר הספיקו לעשות סולחה מדוברת, כך שרפאלי הזמינה את הידיד להופיע בחתונה שלה עם עזרא וכעת כשהיא בהריון - והיום כאמור אפילו הגיעה לחוות כמה רגעים של אמהות בביתם של ברוך את יוסף. מה שעושה לך טוב, ברבור.


ההורים של אלה. ציון ברוך עם יאנה יוסף (צילום: אביב חופי)


הריונית. בר רפאלי