מייקי, סוף סוף שומעים אותך! המודח הטרי מהעונה השביעית של "האח הגדול", מייקל אלרוי, עזב ביום שבת האחרון את הבית המצולם - ממש רגע אחרי שידור הוויכוח הקולני שלו מול מי שהיה חברו בתחילת העונה, שי חי. אלרוי, שהגיע לריאליטי על תקן הטרנסג'נדר החביב, הקפיד שלא להתערב בכמה מהוויכוחים הקולניים ביותר שתועדו במסגרת העונה הנוכחית.
 
עם זאת, בימים שלפני שיצא מהבית, לא רק שהחל לפתח קשר חם עם המשתתפת החדשה אסתי לי, אלא שגם לא יכול היה לסבול את העקיצות של כוכב העונה (נו, שי חי) והחליט לומר לשי חי מה דעתו. ואז הוא הודח, לצערם של רבים וגם שלו עצמו. 

"אני חושב שזה שלא 'שיחקתי את המשחק', אלא שהתרחקתי כשלא הסכמתי לקחת חלק בוויכוחים היותר שטחיים בשביל לקבל עוד כמה דקות מסך", הוא אומר למעריב אונליין, "גרמו לי להיתפס כיותר משעמם. בסופו של דבר אני מאוד שמח שכך הייתה ההתנהלות שלי בבית, כי לאורך כל הדרך נשארתי נאמן לעצמי".



הוא גדול! מייקל אלרוי (צילום: רפי דלויה)


אז מה בעצם לא הספקנו לראות במהלך השהות בבית?
"אני חושב שחשפתי את כל הצדדים שלי בזמן שהייתי בבית... אבל הצד הדומיננטי יותר, ה'פייטר', פחות בא לידי ביטוי".
 
לאור הימים האחרונים שלך בבית, אפשר לנחש מי אתה רוצה שייצא ממנו בהדחה הבאה.
"תני. היא פשוט נתפסת כלא אמיתית בעיניי. תניה הגיע על תקן העוזרת של שי חי ועד עכשיו היא לא הביאה אתה שום דבר משל עצמה, חוץ מלהסית, להתסיס ולסכסך. היא מזדנבת אחרי בן הזוג שלה".

מה התכניות שלך עכשיו, כשאתה כבר לא משתתף בריאליטי?
"אני מאמין שאהיה כמה שיותר עם המשפחה והחברים שלי. אצא לחגוג ולטייל בתל אביב בפרט ובייתר הארץ בכלל".

אולי קמפיין או תכנית משלך, יש מצב לשואו של מייקי? 
"מה שבא ברוך הבא, אם יזדמן משהו מספיק אטרקטיבי אז למה לא. בכל מקרה אמשיך להפיץ את המסר איתו נכנסתי לבית - טרנסג'נדרים הם כמו כל אדם אחר ומגיע לנו את הזכויות שאחרים מקבלים". חזק ואמץ.