אל גלריית קסטיאל שביפו הגיעו ביום חמישי האחרון מנכ"לים צעירים, סמנכ"לים, יזמי נדל"ן והייטק החברים בפורום "Spectrum.IL - פורום המנכ"לים הצעירים של ישראל". הפורום שבו חברים מנהלים צעירים עד גיל 40, הוקם על־ידי אסף אזולאי, מנכ"ל BBDO IM ומוטי פרידמן, מנכ"ל 417. כחלק מסדרת מפגשים מעוררי השראה לחברים, נפגשו הצעירים עם מייסד ומנכ"ל מובילאיי, זיו אבירם, שחלק מניסיונו הרב ונתן עצות רבות להקמת חברה מצליחה.  

האזינו לתובנות: משה מרי, ברק כהן, גיל שרצקי ואלון קסטיאל, גיא גיאור, תומי שנפלד, אלעד קושניר וערן שכטמן. איתם נהנו גם מוטי ריכטר, היזם יריב מוזס ויזמית ההייטק אפרת יודוביץ, דוד שטרית ואחרים. על הקפה הופקדה חטיבת העסקים של "נספרסו" ועל ארוחת הבוקר ניצחה ג'ני בופ, מבעלי קונדיטוריית ג'ראלד השוויצרית.


מאלפים את הסוררת בליל אהבה

ידידי תיאטרון בית ליסין בילו את ה"וולנטיינ'ס דיי" בפרמיירה להצגה ”אילוף הסוררת". מדובר בקומדיה הקלאסית של שייקספיר בעיבוד מודרני ובכיכובם של מיה דגן, יובל סגל, אגם רודברג, ידידיה ויטל, אבי גרייניק, עידן אלתרמן, אילן דר ועוד.

צפו: מנהלת התיאטרון ציפי פינס, יו"ר אגודת הידידים ג'ני ברנדס, ורדה ובועז דותן, סוניה וצביקה לבנת, מיכל ומיכאל צלרמאייר, מיכל ויובל רכבי, ליזיקה ועמי שגיא, יעל אלמוג ובנצי צילר. בין שוחרי התרבות האוהבים היו גם אורלי דנקנר, אסתי ואלכס הרטמן, נילי ואלי זהר, דויד ליבאי, רותי וגבי לסט, עדיה ויצחק סוארי, ענת ובני פדני, אסנת ויעקב פרי, ענת ושמואל פרנקל, ציפי ואפרים קונדה, דליה ואייבי נאמן ועוד.

נתניה מצדיעה לציידי הנאצים

בקמפוס הפרנקופוני של המכללה האקדמית נתניה, נערך בערב יום ראשון אירוע זיכרון מיוחד לקורבנות מקרב יהדות צרפת שנספו בשואה. האירוע נערך במעמד זוג ציידי הנאצים ביאטה וסרז' קלרספלד. בין המשתתפים היו כריסטיאן אסטרוזי - ראש עיריית ניס, פרופ' צבי ארד שהוא נשיא המכללה האקדמית נתניה, קלוד גרונדמן ברייטמן - ראש הקמפוס הפרנקופוני במכללה האקדמית נתניה, ד"ר דוד אלטמן, סגן נשיא המכללה האקדמית נתניה ואחרים.

משרד הפנים הזמין את ביאטה קלרספלד לישראל, בכדי להעניק לה אזרחות של כבוד על פועלה במשך עשרות שנים. זאת כדי להביא את הפושעים הנאצים ממלחמת העולם השנייה לדין, בגין פשעי המלחמה שביצעו.

אל על כדורסל

סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על - שלי זהבי, ויו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי, הודיעו על הסכם לשיתוף פעולה במסגרתו תשמש חברת אל על כמובילה הרשמית של נבחרות ישראל בכדורסל. במסגרת שיתוף הפעולה תטיס אל על ליעדיה את נבחרות ישראל בכדורסל, כולל אליפויות אירופה של כל הנבחרות הצעירות ומשחקי הכנה של נבחרת ישראל גברים.

אוסטרובוסקי על המפה

קבוצת הכדורסל של בנות תיכון אוסטרובסקי ברעננה, הוכתרה זה מכבר כאלופת ליגת ׳אורביט׳ בכדורסל לתיכונים. על הדרך זכו האלופות גם למפגש מיוחד עם שחקני קבוצת הכדורסל מכבי "פוקס" תל אביב. מנהלת מותג ׳אורביט׳ דולי סטיבנסון, הכדורסלן גל מקל וקפטן קבוצת אוסטרובסקי רעננה, גילי אדם, עצרו לתמונה למזכרת בנוסף למשחק ידידות קצר בין שתי הקבוצות.