קר בניו יורק החורפית, הא? קפוא, אבל ממש, מלבד אצל קים קרדשיאן ומשפחתה. כי אצל מלכת הריאליטי-טראש אין דבר כזה בלי יום של סקנדל, או פסטיבל, או שניהם יחד כמו שקרה כשהחליטה לשים פס על ארגוני החיות, הטבעונים או אוהבי היצורים המלטפים הנדירים, כשהחליטה שלא רק היא צריכה ללבוש מעיל פרווה עבה לבילוי בפומבי, אלא שתלביש גם את בתה הקטנה נורת' ווסט בפריט הלבוש השערורייתי. נושכת שכמותה.
 
קרדשיאן הבכירה, שוהה בימים אלה בניו יורק שם בעלה האוהב קניה ווסט הציג לעולם אלבום חדש וקולקציית אופנה חדשה פרי מוחו הקודח. אותו מוח, שמצדיק את העובדה שאשתו (שהיא במקרה גם מלכת הריאליטי-טראש של העולם) והבייבי שלו ילבשו מעילי פרווה, פריט אופנתי יוקרתי אך מאוד לא פוליטיקלי קורקט בשנים האחרונות. רגע, קניה לא צייץ לאחרונה שהוא חייב לבנק של יותר מ-50 מיליון דולר? אולי שימכור בגד או שניים.



 

A photo posted by Ameriesblog (@ameriesblog) on



אז התמונות של קימי ושיער הפלטינה שלה מהדסת ברחובות העיר הגדולה כשהיא אוחזת בבייבי נורת, כשהיא נראית כאילו היא לובשת דב קוטב ובתה הטנה עוטה על עצמה פנתר (או כל חתול טורף אחר) מסעירות את ארגוני זכויות בעלי החיים? ברור שכן. הרי מדובר במסר של ממש - כמו במקרה של קלטת המין שלה, או צילומי העירום המפתים, גם הפעם קרדשיאן (מיליונרית, כן?) אוהבת ללבוש פרווה יוקרתית, ולא מתביישת בזה.

 

A photo posted by Sasha Whispers (@sashawhispers) on