חודשיים לאחר יציאתו של הסרט הראשון בטרילוגיה החדשה בסדרת מלחמת הכוכבים, "הכוח מתעורר", ההפקה של הסרט השמיני אשר מתוכנן לצאת במהלך דצמבר 2017, פרסמה פרטים ראשוניים על הצילומים. בהודעה לעיתונות שפורסמה היום (שני), הציגה ההפקה את שמות חברי הצוות שמשתתפים בצילומים, אך שמו של הכוכב המפורסם ביותר, הריסון פורד, נפקד מהרשימה. בין הכוכבים שמתוכננים להופיע בסרט החדש מופיעים מארק המיל וקארי פישר, מהטרילוגיה המקורית ואדם דרייבר, דייזי רידלי וג'ון בוייגה אשר כיכבו בסרט החדש. בנוסף לכך, ההפקה הודיעה כי בניסיו דל טורו יהיה בין המצטרפים לסט.


זהירות ספויילרים ל"מלחמת הכוכבים - הכוח מתעורר"

האן סולו, המבריח הבין גלקטי השרמנטי והשנון בגילומו של הריסון פורד, שכיכבה בשלושת הסרטים הראשונים ובסרט האחרון, אמנם מתה בידי קיילו רן, בנו שעבר אל צידו האפל של הכוח, אך אמירה מבלבלת מצד מפיק הטרילוגיה, רמזה כי אולי פורד יופיע בסרט השמיני. אך רשימת הכוכבים שפורסמה סתמה את הגולל לאפשרות שהופעה כזאת, כרוח, פלאשבק או טוויסט אכן תקרה. בנוסף לרשימה, ההפקה שחררה סרטון ראשון מהצילומים של הסרט החדש. בו נראה הרגע האחרון של הסרט השביעי, כשדמותה של רידלי, ריי, עומדת מול לוק סקאייווקר ומעניקה לו את חרב האור שלו, לאחר מכן נראה במאי הסרט החדש, ראיין ג'ונסון מכריז על תחילת הצילומים.






כזכור, "מלחמת הכוכבים - הכוח מתעורר" אשר יצא בסוף השנה האזרחית לאקרנים ברחבי העולם, הינו הסרט השביעי בסדרת החלל המפורסמת. הסרט המקורי, שיצא בשנת 77' היה לאחד הסרטים המצליחים בהיסטוריה ושינה את פני הקולנוע, הן מבחינת אפקטים והן מבחינת שיווק. לאחר סיום הטרילוגיה הראשונה בשנות השמונים, יצאה טרילוגיה נוספת בסוף שנות התשעים אשר הקדימה את אירועי הטרילוגיה הראשונה, אך לא התקבלה באהדה על ידי הקהל. ג'ורג' לוקאס, המפיק והבמאי של שתי הטרילוגיות, נפגע מהביקורת הארסית אשר הוטחה בו והעביר את הזכויות לסדרה לחברת דיסני בעד ארבעה מילארד דולר. הסדרה החדשה החלה בסרט בימויו של ג'יי ג'יי אברהמס, והסרט גרף מאות מליוני דולרים, בשבוע הראשון ליציאתו וכרגע הוא הסרט השלישי בלבד שעבר את רף שני מיליארד הדולרים, כאשר רק "טיטאניק" ו"אוואטר" הרוויחו יותר ממנו.