השקת המותג הסלולרי החדש "פרטנר", שהחליף את המותג הוותיק Orange, נערכה הבוקר (שלישי). אל ביתן 2 שבגני התערוכה, הוזמנו אורחי VIP של החברה, בהם מנכ"לים של חברות גדולות מתחומי הטכנולוגיה, הייטק, פיננסים והתקשורת. טרום השקת המותג שנעשתה על גבי במה ענקית בסגנון מנכ"ל "אפל" המנוח סטיב ג'ובס (זיכרונו של אוהב השקות גרנדיוזיות, לברכה), נהנו המוזמנים ממינגלינג עם בעל השליטה בפרטנר, חיים סבן - יו"ר סבן קפיטל גרופ - שהגיע לארץ במיוחד לכבוד האירוע. 


לצד סבן התייצבו יו"ר פרטנר - אדם צ'זנוף ומנכ"ל החברה איציק בנבנישתי, אשר הציגו את הלוגו החדש ואת צבעה המזהה החדש של החברה - טורקיז - שהחליף את הכתום הבולט. סמנכ"לית השיווק, עטרה ליטבק-שחם, נתנה הצצה לתהליך בניית המותג שהתנהל בחודשים האחרונים בסודיות מרובה. את האירוע חתם יובל קינן, המשנה למנכ"ל, שהציג אינטרנט ביתי מהפכני בטכנולוגיית דור רביעי. 


עמיקם כהן ואדם צ'זנוף (צילום: אביב חופי)



עפרה שטראוס


אריה וגיל סבן

בין האח"מים שהציצו ראשונים, היו גם עברי לידר והשף אסף גרניט, שמככבים בקמפיין הפרסומי של המותג שיעלה בימים הקרובים. חלק המוזמנים שמצאו פרטנר, היו עפרה שטראוס, מאיר שמיר, מוריס לוי שהגיע עם יורם באומן ויוסי לובטון, משה דבי ואבנר קז. יחד איתם בילו גם אבי ניר, ארז מלצר, אחיו של המארח אריה סבן ובנו גיל, הרצל עוזר, גדעון עמיחי, עמיקם כהן שהגיע עם בנו עמרי, נאוה ברק ושלום זינגר.


איציק בנבנישתי


יורם באומן ומוריס לוי


מאיר שמיר ומשה דבי


אבנר קז ועמרי כהן


חיים סבן, איציק בנבנישתי ואדם צ'זנוף (צילום: סיון פרג')