זה לא פייר, ישנן בנות, ישנן בנות, שזוכות להכל בחיים: קריירה מוצלחת, זוגיות פוטוגנית, מראה לוהט, שיער מלא ברק, חברות טובות, אזכור במדור האהוב עליכם במעריב אונליין. הנה, תראו את שביט ויזל - דוגמנית עסוקה שלא רק צועדת על מסלולי התצוגות, אלא גם מבלה על סט הצילומים והכל תוך כדי הכנות לחתונה שלה. ברור שבדרך תהיה גם מסיבת רווקות, שאת כל הפרטים עליה תקראו בשורות הבאות.



שבועות ספורים לפני שתלבש שמלת כלולות ותינשא לבחיר לבה, בחתונה שנקבעה לחודש מרץ הקרוב, בדיוק בערב חג פורים ומתוכננת להיות מסיבת תחפושות מרגשת - ויזל הבלונדינית התייצבה הבוקר לצילומי קמפיין חדש של רשת האופנה "ג'אמפ". אז השמלה השנייה שתלבש במהלך האירוע (אחרי האירוע) תהיה תחפושת מפתיעה שהיא עדיין שומרת בסוד, אבל את הפרטים על מסיבת הרווקות שלה קצת היה קשה להסתיר.


רווקות נהנות יותר. שביט ויזל מדגמנת על הסט של "ג'אמפ" (יח"צ)


אז בטרם תגיד איי דו ליוצא ריאליטי הכשרונות, אוהד בן נון, בתחילת החודש הבא ויזל תעלה על טיסה יחד עם כמה חברות קרובות ליעד אקזוטי סודי, שבו תחגוג את הפרידה שלה מהרווקות. מי שיעבור איתה את ביקורת הגבולות בדרך לנופש - הן כמה מהחברות הקרובות שלה, בהן שלומית מלכה היפהפייה (שמבלה יותר מעבר לים מאשר בגבולות ישראל), המנחה ירדן הראל, דנה גרוצקי, כוכבת הנוער שיר מורנו ויערה בנבנישתי - יכלול המון קוקטיילים, ים כחול, שיזוף מושלם עבור החורף ובגד ים קטנטן. פנטזיה? לא, זו המציאות של ויזל.


אפשר לנחש ככה מסיבת הרווקות של שביט ויזל תראה: