מאיים על ישראל: בנאום שהועבר במסכי ענק בדאחייה שבדרום ביירות, אמר היום (שלישי) מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה כי "הישראלים חוששים שאם נתקוף את  מכלי האמוניה בחיפה, נהרוג 800 אלף תושבים של הישות הכובשת, והם סבורים שהנזק שייגרם אם נפגע במיכלי הגז, כמו נזק שגורמת פצצה גרעינית. הציונים סבורים שיש בידי ההתנגדות טילים שמכסים כל מקום בפלסטין הכבושה, ואנו יודעים שיש לישראל נקודות חולשה רבות". 
 
נסראללה אמר את את הדברים בטקס השנתי של "המפקדים השהידים" – בהם מזכ"ל הארגון לשעבר עבאס מוסאווי ו"רמטכ"ל הארגון עימאד מורנייה. "ההתנגדות בלבנון מסוגלת להביס את ישראל בכל מלחמה עתידית", אמר נסראללה. "זה מה שמונע מישראל לתקוף את לבנון – כי היא יוצאת למלחמה רק כשהיא יודעת שיש בידיה הכרעה".
 
תחת הכותרת "התנגדות בלתי מובסת", הוא פנה לממשלות הערביות: "האם אתם מקבלים את זה שישראל 'החברה' שלכם, כובשת שטחים בפלסטין? האם אתם יכולים להיות חברים של יישות שביצעה את מעשי הטבח הנוראיים ביותר כנגד הקהילה הסונית? אם אתם מתייחסים לישראל כאל ידידה, אז אכזבתם את פלסטין".
 

נסראללה דיבר, כאשר ברקע כלי תקשורת ערביים ואיראנים מדווחים על אשפוזו, בסוף השבוע, באיראן כדי לקבל טיפול כימותרפי ממחלת הסרטן ממנה הוא סובל. "ישראל רואה בנוכחות אל-קאעידה בסוריה כרע במיעוטו, ומעדיפה אותו על משטרו של בשאר אסד", טען נסראללה. "היישות הציונית מציגה עצמה כידידה של העדה הסונית בלבנון, וכמה בירות ערביות אימצו זאת והידקו את הקשרים עם ישראל, ואף נתנו להם פומביות".
 
"ישנם כמה כלי תקשורת ערבים שפועלים להפוך את חיזבאללה 'לשטן', והאף הופכים אותו מארגון 'טרור' לארגון 'פשע'", אמר והפנה אצבע מאשימה כלפי הטורקים והסעודים: "דאעש זה תירוץ של טורקיה וסעודיה לאפשר דריסת רגל בסוריה. לא נאפשר לדאעש, ארצות הברית או ישראל להשתלט על סוריה. האינטרס של ישראל זה שהמשטר הסורי ייפול, בדיוק כמו האינטרס של טורקיה וסעודיה, ולכן הן מכשילות את המשא ומתן. ישראל היא חלק מהמזימה נגד סוריה מהיום הראשון של המשבר ".
 
עוד הוסיף מזכ"ל הארגון השיעי-לבנוני, כי "הציונים מתייחסים לחיזבאללה כאל סכנה על פרויקט ההתנחלויות של ישראל, ולכן הם פועלים להסרת סכנה זו". הוא הוסיף, כי "הלוחמה הפסיכולוגית לא תסייע להם, כי אנחנו ממשיכים להתכונן".