ארגון דאעש ידוע באכזריות חסרת המעצורים והטעם שלו, אבל נראה שהפעם הוא התעלה אפילו על עצמו. נער בן 15 מהעיר מוסול הוצא להורג היום (רביעי) לאחר שנתפס על ידי לוחמי הארגון כשהוא מאזין למוזיקת פופ מערבית. בדיווח שסיפקה סוכנות הידיעות הכורדית, בו היא מצטט גורמים בתוך העיר מוסול, נכתב כי הנער, אייהאם חוסיין, נתפס על ידי הלוחמים בשעה שישב עם מכשיר ישן מסוג "דיסקמן" בו התנגנה מוזיקת פופ. 

חוסיין ישב בחנות המכולת שבבעלות אביו בשוק נאבי יוניס במערב העיר. הנער נתפס, הוכה ונלקח לבית המשפט השריעי בשכונה. בית המשפט השריעי החליט בצעד של אכזריות חריגה, להוציא את חוסיין להורג. 
"הנער הוצא להורג בעריפת ראש בפומבי בכיכר מרכזית בעיר" אמר מקור ממרכז התקשורת של מחוז ניננווה. גופתו של הקורבן הועברה לידי משפחתו על ידי אנשי ארגון דאעש. האירוע החריד גרם לזעם בקרב תושבי מוסול, כשחלקם מתגודדים במחאה בביתו של הקורבן. 

"אין שום פסיקה רשמית של בתי הדין השריעיים האוסרת מפורשות על האזנה למוזיקה מערבית. זה מקרה היחיד בו קרה כזה דבר בעיר" אמר מקור המקורב למשפחתו של הנער, בתנאים של אנונימיות.
מוסול, העיר השנייה בגדולה בעיראק, בה מתגוררים למעלה משני מיליון בני אדם, נכבשה על ידי ארגון דאעש בקיץ של שנת 2014. דאעש  השליט בעיר שלטון איסלמי קיצוני, כנסיות הפכו למסגדים, עישון, כדורגל וצפייה בתקשורת שאיננה של הארגון נאסרה. גברים מחויבים לגדל זקנים ונשים להתכסות ברעלות וניקאב המסתיר את כל פרצופן, מלבד העיניים.