האם מודח העונה השביעית של "האח הגדול", גילי כהן, פתח תיבת פנדורה נגד הפקת התכנית? כי על פי התכנונים, עומר קינן - שהודחה שנייה במהלך העונה הנוכחית של הריאליטי - מתכננת מחאה פרטית ומתועדת משלה נגד התכנית הפופולרית, במהלך אירוע מתוקשר.
 
מקורביה של קינן, הצעירה שיצאה מהבית המצולם ביותר במדינה תחילת חודש ינואר, בהדחה שהפתיעה רבים מהצופים שהאמינו שתישאר בתחרות הרבה יותר זמן, גילו שהיא מתכננת להעביר מסר חריף ביותר כנגד "האח הגדול". כן, ממש כפי שעשה נהג המשאית מחולון השבוע בסטטוס פייסבוק מרעיש - רק שעל פי התכנון, קינן תעשה זאת במהלך תצוגת אופנה שאליה הוזמנה.

זועמת על ההפקה? עומר קינן ובן הזוג שלה (צילום: ניר פקין)

למעריב אונליין נודע כי קינן, שהוזמנה לתצוגת האופנה של רשת "גולברי" שתתקיים בשבוע הבא, לצד דוגמניות אחרות וכוכבים מקומיים לבחון את הבגדים על המסלול, מתכננת להגיע לאירוע יחד עם כמה מחבריה המודחים מהעונה. אז, כשתעמוד מול הצלמים וכלי התקשורת (שכנראה מתכננים לעסוק בהחלפת הפרזנטורית של הרשת איילת זורר לטובת אסתי גינזבורג) - תחשוף בגאווה חולצה שהכינה במיוחד. עליה, יהיה כתוב מסר בסגנון "האח הגדול - משחק מכור", אאוץ', אבל ההפתעה נהרסה.


בכך, קינן תעביר מסר נוקב ודומה מאוד לזה של חברה לבית כהן, שמוכר בזכות סרטוני הפייסבוק שהוא פרסם עוד לפני השתתפותו בריאליטי, וטען השבוע ש"ההפקה משפיעה על העמדה להדחה", כשיצא נגד עורך התכנית יורם זק, המנחה ארז טל וכמובן, הדייר המדובר ביותר העונה שלטענתו מקודם על ידי הפקת התכנית, שי חי. האם קינן קיבלה זריקת עידוד בגלל הסטטוס של חברה לבית, או שתכננה לעשות זאת מראש? בכל מקרה - בשבוע הבא כולם ידעו אם מחאת המודחים אכן תצא לפועל.


פתח תיבת פנדורה. הסטטוס של גילי כהן (צילום מסך)