קיילי מינוג מאורסת לבחור צעיר ולוהט במיוחד? היא כל כך לאקי, לאקי, לאקי. הזמרת האוסטרלית האהובה חגגה בשנה שעברה את יום הולדתה ה-47, ככל הנראה מבלי שתדמיין שעד יום ההולדת הבא שלה תהיה לא רק מאוהבת, אלא תתכנן את החתונה שלה יחד עם בן זוג חתיך, מרגש ומזוקן שצעיר ממנה בשני עשורים שלמים. קוגרית!



נסיכת הפופ המתבגרת, כבר כיכבה על המסך כשארוסה הטרי, ג'ושוע סאסי, נולד באנגליה. מאז, השחקן בן ה-28 הספיק להכיר את הבלונדינית על סט צילומי הסדרה שבה הוא מככב והיא הגיעה להופעת אורח - כאשר הרומן שהתפתח בין השניים, הפך בחודש דצמבר האחרון לאירוסים סודיים שנחשפו בסוף השבוע האחרון. 


לכי תספרי לכולם שאת מאוהבת! קיילי מינוג עם ג'ושוע סאסי (צילום: Getty images)


ווייט דיימונד. כן, זו טבעת האירוסים של קיילי מינוג
 
מקורבים למינוג, טוענים שהיא "מאוהבת בטירוף ורואה כוכבים כשהיא עם ג'ושוע", כך שלא מפתיע שהיא מנפנפת בטבעת יהלום ענקית בחודשים האחרונים - שקיבלה במהלך חופשת סוף השנה האזרחית של השניים בשוויץ. האישור הרשמי על חתונה מקרבת, הגיע בסוף השבוע האחרון, בהודעה שפורסמה בתקשורת האנגלית אתמול (שבת). "אדון ג'. סאסי והגברת ק. מינוג מתכבד להודיע על אירוסיהם", כך לשון ההודעה שפורסמה בעיתו "דיילי טלגרף". כמה ממלכתי.


בני הזוג הכירו בחודש ספטמבר, אך רק חודשיים אחר כך החלו השמועות על כך שהם צמודים ובחודש שאחריו הם כבר תועדו בתמונות פפראצי רומנטיות. אז, כך מתברר גם התרחשה ההצעה של הצעיר המסוקס (שטכנית יכול להיות בנה של מינוג) לפופסטאר הקטנה - שכמובן שאמרה "איי דו". בתקווה שמינוג, שבעבר ניהלה קשרים ארוכים שהסימו באכזבה עם השחקן אולבייה מרטינז והדוגמן אנדרס ולנקוסו, תגמור את תקופת הרווקות של חייה כשהיא נשואה באושר ועושר.

 

A photo posted by #LOVER (@kyliefanforever) on



 

A photo posted by Joshua Sasse (@joshuasasse) on



 

A photo posted by #LOVER (@kyliefanforever) on